سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط سپاهان برای نیم فصل دوم خوب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پدیده ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان اسطوره انقلاب در خصوص تعطیلات نیم‌فصل اظهارداشت: ما هم مانند تیم‌های دیگر به دنبال تجدید قوا بودیم و برای بهتر کردن تیم‌مان تلاش کردیم. تمرینات منطقی داشتیم هرچند خودم درگیر دوره مربی‌گری بودم اما باید بگویم شرایط تیم خوب است.

وی ادامه داد: از شرایط پدیده در نیم‌فصل اول مطلع هستم اما در نیم فصل دوم اطلاعاتی از آنها نداریم. خوب بازی می‌کنند و شاید در نتیجه‌گیری به خواسته خود نرسیدیم اما بازی در مقابل آنها برای هر تیمی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت هادی عقیلی که تیم پدیده هم او را می‌خواهد، گفت: من پیش از این اسامی مورد نظرم را به باشگاه داده‌ام و مدیریت هم روی چند بازیکن از جمله عقیلی نظری نداشت. به این ترتیب با عقیلی برای نیم‌فصل دوم همکاری نخواهیم داشت. من هم در حال حاضر از عقیلی خبر ندارم البته سعی کردیم تیم را جوان ببندیم و از نیروهای جوان و با انگیزه استفاده کنیم.

ویسی درمورد نرسیدن سپاهان به فینال جام حذفی گفت: امید زیادی داشتیم که به فینال برسیم چون به هر حال رسیدن به آسیا از طریق جام حذفی راحت‌تر بود اما این رقابت‌ها دیگر برای ما تمام شده است.

وی در مورد کلاس مربیگری که در تهران برگزار شد، گفت: برگزاری کلاس ها توسط فدراسیون اقدام خیلی خوبی است و از دانشجو گرفته تا پروفسور دوست دارند در آن شرکت کنند اما باید روی برنامه‌ریزی دقت بیشتری شود، زمان آن شاید چندان مناسب نبود بخصوص برای مربیانی که در شهرستان تیم دارند. نیاز داریم در کلاس‌های خارج از کشور هم شرکت کنیم. این طور که مسئولان گفتند دوره خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

سرمربی سپاهان در مورد اختلاف بین مربیان لیگ برتری و کی‌روش عنوان کرد: اولویت اصلی برای همه ما تیم ملی است، در جلسات قبلی که مربیان لیگ با کی‌روش داشتند متأسفانه برخی همکاران ما رفتار توهین‌آمیزی داشتند که خروجی خوبی نداشت. نباید خودمان را بالاتر از سرمربی تیم ملی بدانیم. همه باید برای موفقیت آن تلاش کنیم. به نظرم در حال حاضر تاج به عنوان رئیس فدراسیون باید وارد شود و اختلافات خاتمه پیدا کند چون ادامه درگیری‌ها به باشگاه‌ها، تیم ملی و بازیکنان لطمه می‌زند.

ویسی درخصوص جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم گفت: جلال عبدی، مسعود حسن‌زاده و یک بازیکن دیگر را جذب کردیم. بازیکنانی که از سرعت بالایی برخوردار باشند و فوتبال را بفهمند مانند مسعود حسن‌زاده و ایمان مبعلی خوشم می‌آید و آنها را دوست دارم. درست است حسن‌زاده با افت روبرو شده است مطمئناً در سپاهان بهتر خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )