مربی تیم تراکتورسازی گفت: عالیشاه و نوراللهی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و به زودی در ریتم کامل تیمی قرار خواهند گرفت.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: قانون فوتبال می‌گوید نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است و امتیاز گیری در لیگ هرچه به پایان نزدیک شویم سخت‌تر می‌شود.

مربی تیم تراکتورسازی در خصوص پر کردن خلاء سروش رفیعی در این تیم گفت: سروش بازیکن بزرگی بود و در تیم تراکتورسازی هم بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده بود. قطعا پر کردن جای خالی او با راحتی میسر نیست. اما ما یک تیم هستیم و باید بپذیریم که بدون سروش هم می‌توانیم راه مان را ادامه دهیم. قطعا با همان سیستم و شیوه گذشته کارمان را دنبال می‌کنیم و بازیکنان دیگر در همان سیستم در جای سروش بازی می‌کنند. وی گفت: برای سروش رفیعی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

رضایی در خصوص دو بازیکن جدید این تیم گفت: عالیشان و نوراللهی خیلی زود در تمرینات ما خود شان را جا انداختند. امیدواریم که در بازی ها نیز بتوانند هرچه سریعتر با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و خود را به ریتم تیمی برسانند. حضور این دو بازیکن در پست های تخصصی خودشان باعث می‌شود که سرعت هماهنگی شان با دیگران بیشتر شود.

وی افزود: در نیم فصل دوم باید به فکر جبران امتیازات عقب مانده مان از صدر جدول باشیم و هرچه سریعتر خود را به اولین رتبه جدول برسانیم. جای هیچ اشتباهی نداریم و باید برای هر بازی با هدف پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان شویم.

تیم تراکتورسازی در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.