سرپرست تیم فوتبال سایپا با انتقاد از رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ما مستعمره پرتغال نیستیم که کارلوس کی‌روش بخواهد ما را ریز ببیند!

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حاجیلو درباره استعفای کارلوس کی روش و مشکلات ایجاد شده بین تیم ملی و باشگاه ها، گفت: کی روش تا الان نتیجه مناسبی گرفته است و شرایط مناسبی بر تیم ملی ایجاد کرده است. البته ما با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم، در صدر جدول گروه قرار داریم و اینقدر نباید خوشحال باشیم که در صدر هستیم چون فاصله با تیم دوم فقط یک امتیاز است.

وی افزود: کی روش باید به تیم خودش آرامش بدهد و حاشیه را دور کند ولی متاسفانه در هفته گذشته کار قشنگی نکرد. خروج بازیکنان پرسپولیس از اردو شروع یک تنش بود. فکر می کنم کی روش این تنش را ایجاد کرده تا به هدف خودش برسد و شاید این جزو مانورهایی است که برای خودش دارد.

سرپرست تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: با آمدن کی روش، تیم ملی مردم را راضی کرده است. این آدم با آن سابقه ای که در فوتبال دنیا دارد، یک مربی حرفه ای است ولی از واکنش هایش تعجب می کنم که حتی اندازه یک مربی دسته اولی هم تحمل ندارد. اینها کارهای گذشته کی روش را زیر سئوال می برد. چرا این مربی حرفه ای تحمل چند نظر و مصاحبه انتقادی را ندارد؟

حاجیلو با بیان اینکه حل این مشکل خیلی راحت است، گفت: از روز اول همه چیز و کلید فدراسیون فوتبال را دست کی روش داده اند. حتما صحبتی شده که اینقدر دست کی روش برای هر کاری باز است. ما که مستعمره پرتغال نیستیم که این مربی اینقدر بخواهد روی هر کاری بایستد، مخالفت کند، تعامل نداشته باشد و آدمها را ریز ببیند!

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، یادآور شد: مربیان بزرگی راجع به کی روش صحبت کرده اند. آدمی مثل کی روش باید تحملش بیشتر از این حرفها باشد . این آدم ادعا می کند مردم او را دوست دارند و او هم همینطور ولی اینرا در واکنش هایش نشان نمی دهد. کی روش در مصاحبه اش می گوید خوشحال است که مردم او را دوست دارند. به خاطر دوست داشتن مردم باید تحمل بیشتری داشته باشد و انتقادات سازنده را قبول کند. این بستگی به خود کی روش دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )