پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به چالشی که میان سرمربی تیم ملی و برانکو به وجود آمده است گفت: کی‌روش مقصر اصلی این ماجراهاست و این مسائل به تیم ملی هم ضربه خواهد زد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با چالشی که میان کی‌روش و برانکو به وجود آمده و منجر به اخراج پرسپولیسی‌ها از اردوی تیم ملی شده است، گفت: این موضوضاعات اصلا خوب نیست و ممکن است تیم ملی از این چالش ها ضربه بخورد. مقصر اصلی این ماجرا کی‌روش است چرا که برانکو تنها نظرش که به حق نیز بوده را بیان کرده است.

وی افزود: برانکو نسبت به باشگاهش و هواداران مسئولیت دارد و حرف بدی نزده که کی‌روش بخواهد چنین عکس‌العملی نشان دهد. برانکو توهینی به هیچ شخصی نکرد و فقط استدلالش را بیان کرد که این استدلال کاملا درست و حرفه‌ای بود.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: کی‌روش یک مربی بزرگ است و باید به اندازه اسمی که دارد، آستانه تحملش هم بالا باشد. این بازیکنان پرسپولیس جزو نفرات اصلی تیم ملی بودند و ممکن است به خاطر همین کار تیم ملی نیز ضربه بخورد. متاسفانه در این فوتبال انقدر اختیارات به برخی افردا می‌دهیم که دیگر نمی‌توانیم آن را جمعش کنیم.

درخشان اظهار کرد: بازیکنان با باشگاهشان تحت قرارداد هستند و باید تابع باشگاه باشند و بهترین عملکردشان را در تیمشان داشته باشند. پرسپولیس چند روز دیگر باید دور دوم لیگ را شروع کند و همچنین در مسابقات لیگ قهرمانا آسیا باید حضور قدرتمند داشته باشد و باید همه ارکان تیم تمام هواسشان را معطوف موفقیت تیم کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )