در میان همه تصمیمات عجیب و جنجالی که کی‌روش در طول مدت حضورش در فوتبال ایران گرفته، اخراج ۷ بازیکن پرسپولیس را می‌توان عجیب ترین و جنجالی ترین تصمیم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در مدت ۵ ساله حضورش در فوتبال ایران تصمیمات عجیب، جنجالی و بعضا غیر منطقی کم نداشته است. او بارها با واکنش های تندش بسیاری از باشگاه ها، مربیان و حتی مسئولین رده بالای فدراسیون را وادار به عقب نشینی کرده بود. او در جنجالی ترین اقدامش طی این مدت، ۷ بازیکن ملی پوش پرسپولیس را در واکنش به انتقاد تند برانکو از برنامه های تیم ملی از اردو اخراج و به تهران بازگرداند.

بعد از آن که کی روش برخورد تندی با ۷ بازیکن ملی پوش پرسپولیس داشت و آنها را از اردو اخراج کرد، به سراغ سروش رفیعی رفت و از او پرسید که آیا با پرسپولیس قرارداد بسته یا خیر و الان پرسپولیسی هست یا نه؟ و تاکید کرد که اگر او هم با پرسپولیس قرارداد بسته همین الان و به همراه سایر پرسپولیسی ها اردوی تیم ملی را ترک نماید.

البته گویا سروش رفیعی هم پرسپولیسی شدنش را تایید نمی کند تا هنوز به پرسپولیس نرفته قربانی اختلاف سرمربی این تیم با سرمربی تیم ملی نشود. در واقع سروش نخواست مصداق ضرب المثل «آش نخورده و دهن سوخته» شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )