بازیکنان تیم فوتبال استقلال با نظر علیرضا منصوریان امروز به انجام فوتبالی درون تیمی پرداختند که این دیدار در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، با نظر علیرضا منصوریان، استقلالی‌ها امروز به انجام فوتبال درون تیمی پرداختند. این مسابقه در دو نیمه ۴۵ دقیقه‌ای برگزار شد و محمد خرمگاه و علی چینی داوران این بازی بودند. نتیجه این فوتبال ۲ بر ۲ شد.

علیرضا منصوریان هم با حضور در کنار زمین مدام تذکراتی را به بازیکنانش ارائه می‌داد.

در تیمی که کاورهای زرد رنگ بر تن داشتند، مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، امین حاج‌محمدی، میعاد یزدانی، امید نورافکن، فرشید باقری، یعقوب کریمی، مجتبی حق‌دوست، علی قربانی و میلاد زکی‌پور حضور داشتند و در تیمی که کاورهای آبی‌ رنگ بر تن داشتند، سید حسین حسینی، پادوانی، عظیم گوگ، علیرضا سیار، مجید حسینی، میثم مجیدی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و جابر انصاری حضور داشتند.

انصاری که برای تیم آبی‌پوش در نیمه اول گل زده بود، در اواخر این نیمه مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. به همین خاطر مجتبی حق‌دوست، کاور صورتی بر تن کرد که او را از سایر بازیکنان جدا کند و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به هر دو تیم کمک کند.

همچنین آنالیزور استقلال از روی سکوها از این دیدار فیلمبرداری می‌کرد و از این فوتبال درون تیمی نیز توسط یک هلی‌شات تصویربرداری صورت گفت.

علیرضا منصوریان در طول بازی مدام به بازیکنانش تذکر می‌داد که این بازی را جدی بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.