سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص واکنش فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به صحبت‌هایش، گفت: تبریک می گویم که تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه خوب بازی کرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان گفت: قبلا هم گفته ام گاهی مستحق باخت هستید چون حریف بهتر است. بعضی از باخت‌ها هم استحقاقش را ندارید. مثل باخت ما به ذوب آهن که استحقاقش را نداشتیم. برای همین فوتبال بازی جذابی است. هیچ تضمینی برای هیچ تیمی نیست.

وی افزود: من حرفم را زدم و عقیده ام را بیان کردم. هیچ وقت مشکلی با تیم ملی نداشته ام. در حمایتمان از تیم ملی تردیدی نداشته ایم. خواست و آرزوی ما نتیجه خوب برای تیم ملی بوده است. ما حتی بازیکنان مصدوممان را هم در اختیار تیم ملی گذاشته ایم. هیچ مشکلی نمی بینم. فقط به دنبال منافع باشگاهم هستم اگر حرفی می زنم.

برانکو درباره صحبت‌های سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه برانکو طرفدار تیم ملی نیست و حتی بحث‌های فنی وی راجع به پرسپولیس برای جدایی ساسان انصاری از این تیم، تصریح کرد: من روز گذشته گفتم که ساسان چرا از پرسپولیس جدا شده است. فتاحی به کار خودش برسد. او بد کار کرده است!

وی درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده چرا برانکو در جلسه چند هفته پیش در این سازمان نسبت به این موضوع اعتراض نکرده است، گفت: همان موقع گفتم که موافق نیستم. حتی گفتم چرا مرا اینجا دعوت کرده اید. باید برنامه جدید را به ما نشان می دادند که آن موقع تهیه نکرده بودند. اگر برنامه را تهیه کرده اند چرا یک ماه صبر کرده اند تا آن را اعلام کنند. هیچ کار دیگری نمی شد کرد. آنجا هم گفتم چرا مرا به خاطر کاری که انجام شده، دعوت کرده اید.

برانکو درباره اینکه چرا همان یکی دو ماه پیش نسبت به این مسئله واکنش نشان نداد و گویا دنبال انتقام از کی روش بوده است، تاکید کرد : کدام انتقام؟ من منتظر بودم رسما اعلام شود. اگر آن موقع می گفتم باز هم می گفتند با تیم ملی مشکل دارم. صبر کردم تا رسما اعلام شود. تا وقتی مطمئن نشدم تیم ملی به دوبی می رود، نظر ندادم. برای همین آن موقع واکنش نشان ندادم. اگر آن مقطع حرفی می زدم باز هم من مقصر می شدم.

وی درباره احضارش به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: نمی دانم چرا کمیته انضباطی مرا خواسته است؟

برانکو بعد از توضیح خبرنگاران، خطاب به آنها گفت: معلوم است که می روم. می روم ببینم چه حرف اشتباهی زده ام. به چه کسی توهین کرده ام؟ چه کسی را تحقیر کرده ام؟ دارم از شما سئوال می کنم؛ لطفا به من کمک کنید. چه تشویشی ایجاد کرده ام. من فقط نظرم را گفته ام.

وی در واکنش به این صحبت خبرنگاران که کارلوس کی روش هم قبل از مقدماتی جام جهانی از شما انتقاد کرده بود، گفت: بله ولی آیا ایشان را هم به کمیته انضباطی دعوت کردند؟

سرمربی پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: من از لحاظ فنی و مالی حرف زدم. توضیح بدهند که این اردو چه توجیهی دارد. از من درباره همکاری با تیم ملی پرسیدند. ما باید با چه کسی همکاری کنیم؟ سرمربی تیم ملی باید با مربیان لیگ برتر همکاری کند. آیا او تا حالا به مربیان و باشگاه ها سر زده است و خواسته که همکاری کند؟ ما اینجا روزانه به خاطر فوتبال ایران کار می کنیم. واقعیت همین است.

برانکو در خصوص اینکه بازیکنان لژیونر از جمله سعید عزت اللهی و سردار آزمون با تیم ملی به امارات نرفته اند و در ایران هستند ولی کی روش حتی بازیکنان مصدوم را هم با خود به امارات برده است، گفت: سردار و سعید و سایر بازیکنان لژیونر را نبردند چون باشگاه هایشان اجازه نمی دهند بروند. ووریا غفوری و مهدی ترابی هم بازیکنان عالی هستند ولی مصدومند. آنها به امارات رفته اند که در جو و حال و هوای تیم ملی باشند. این دیگر مربوط به من نیست. نمی خواهم وارد این ماجرا شوم. من فقط با این اردو مخالفت کردم چون هیچ فایده ای ندارد.

وی درباره اینکه در پایان مصاحبه شب گذشته اش در برنامه نود، عادل فردوسی پور اعلام کرد از صحبت‌های شما قانع شده است، گفت: واقعیت این است که سعی می کنم با منطق و دلیل حرف بزنم نه با احساس و بی منطق.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )