اصفهان – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه یک برنامه از ۱۵ سال پیش پدر فوتبال را درآورده و مسائل اخلاقی فوتبال را زیر سئوال برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی صبح جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه اصفهان را شهر دوم خود می‌دانم، اظهار داشت: این شهر مرکزی کشور، مدیران و مردمان خوبی در خود دارد و از باشگاه سپاهان که برای تمرین در این شهر زمین در اختیار ما گذاشت، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دوست داشتم این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شد، ادامه داد: دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن به دنبال ارائه فوتبال تماشاگرپسند هستند و امیدوار هستم در بازی فردا، شرایط بسیار خوبی بر مسابقه حاکم باشد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه در حال حاضر زمین‌های تمرینی و بازی خوبی در ایران نداریم، خاطرنشان کرد: متأسفانه این شرایط در باشگاه‌های مختلف ما وجود دارد و اگرچه ما نیروی انسانی خوبی داریم اما زمین‌های مناسبی در سطح کشور وجود ندارد که این مسئله تأسف‌برانگیز است.

وی با بیان اینکه امیدوار هستم وزیر ورزش به موضوع نبود تیم‌های با قدمت ایران در لیگ برتر توجهی نشان دهد، افزود: از سوی دیگر سلطانی‌فر باید موضوع ارتقای کیفی زمین‌های بازی در جای جای ایران زمین را نیز مورد توجه قرار دهد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز شرایط ذوب‌آهن را مطلوب عنوان کرده و گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر به شمار می‌رود که فوتبالی باکیفیت از خود ارائه می‌کند و ما به خوبی با این تیم آشنایی داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنانی نظیر رجب‌زاده در این تیم، الگوی بازیکنان لیگ برتر به حساب می‌آیند، خاطرنشان کرد: این بازیکن که تمرین، غذا و زندگی مناسبی دارد، الگوی بازیکنانی است که بخش عمده وقت خود را در فضای مجازی طی می‌کنند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه ذوب‌آهن زمین خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که استادیوم‌های خوبی برای تیم‌های لیگ برتری ایجاد شود تا تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن بتوانند از زمین‌های خوبی برخوردار باشند. البته نباید فراموش کرد که این تیم در سال‌های گذشته جور سپاهان را نیز کشیده است.

وی افزود: البته نباید فراموش کرد که بازی با تیم‌های لیگ برتری آسان‌تر از بازی با تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر است و دیدار تیم ما مقابل ملوان، سخت‌ترین بازی امسال ما به شمار می‌رفت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به مذاکرات پرسپولیس با سروش رفیعی با بیان اینکه به این بازیکن گفتم در تیم‌های دیگر ممکن است زود در ترکیب قرار نگیری و هواداران تراکتورسازی از تو انتظار دارند، بیان کرد: اگرچه در حق این بازیکن در زمینه سربازی ناحقی شده اما به هر حال، اولویت او رفتن به تیم‌های خارجی است و حتی اگر از تیم ما جدا شود، برای نظرش احترام قائل هستیم.

وی با بیان اینکه در بازی سپاهان اتفاق خاصی نیفتاد، با اشاره به محرومیت تماشاگران تیمش گفت: بایدبگویم که هواداران تراکتوسازی بهترین‌ها هستند و هیچ اتفاقی در بازی با سپاهان صورت نگرفت که منجر به این موضوع شود.

قلعه‌نویی درباره اعتراض برخی تیم‌ها به جذب بازیکن سرباز در تراکتورسازی گفت: به نظرم برخی تیم‌ها می‌خواهند قانون سربازی را دور بزنند و این در حالی است که شرایط برای تراکتورسازی با تیم‌های صنعتی و یا تیم‌هایی که ماهانه ۲ میلیارد تومان از ۳۰۹۰ دریافت می‌کنند؛ مساوی نیست.

وی افزود: اگر تیم ما نیز این شرایط را داشت، مشکلی با این موضوع نداشتیم اما به هر حال امروز شرایط مساوی نیست و اتفاقات مختلفی در این زمینه به وجود آمده است.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه برخی فضاسازی‌ها فوتبال ما را نابود می‌کند به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان دوست دارند برای احیا شدن، راهی تراکتورسازی تبریز شوند و گفت: متأسفانه یک برنامه از ۱۵ سال پیش پدر ما را در آورده و همه را به جان یکدیگر انداخته است.

وی افزود: این برنامه با مطرح کردن برخی سئوال‌ها، بازیکنان را به جان مربیان می‌اندازد و فوتبال را دچار حواشی می‌کند و این موضوع باعث شده که از ۱۵ سال پیش، مسائل اخلاقی فوتبال از بین برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )