هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اثبات تعصبم به تیم، نیاز به دلیل و مدرک نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اميد عاليشاه كه به دليل مصدوميت نتوانست در آخرين ديدار نيم فصل، تيمش را همراهي كند در خصوص بازي با سیاه جامگان گفت: این برد و قهرمانی نیم فصل را پرسپولیسی ها تبریک می گویم. برایم بسیار خوشحال کننده بود که برانکو، سیدجلال، دیگر بچه های تیم و هواداران بزرگی کرده و با قدرشناسی و بهترین شکل احمد نوراللهی را بدرقه کردند.

عالیشاه در مورد خدمت سربازي خود گفت: قرار بود ابتداي فصل به خدمت بروم اما با توجه به وضعيت حاكم بر نقل و انتقالات تيم و جدايي دوستاني كه به تركيه رفته بودند، نمي شد تيم را تنها گذاشت و من هم تا نيم فصل دانشگاه را ادامه دادم. بي شك اگر آن زمان مي رفتم هجمه ها بدتر بود. خودم هم دوست داشتم بمانم اما در این مقطع شرایط فرق می کرد و به نوعی باید به خدمت می رفتم.

عاليشاه در پاسخ به اين سئوال كه چرا در سال‌هاي قبل سرباز شدن بازيكنان اين همه هياهو و حاشيه نداشت گفت: قبلا امكان رفتن به دانشگاه و دانشجو شدن مثل الان فراهم نبود. بازيكنان اغلب در همان سن هجده سالگي سرباز مي شدند و در اين سن هم بازیکن مطرح یا عضو تیم های پرطرفدار نبودند كه رفتن شان حاشيه و هياهو داشته باشد.تيم هاي نظامي هم معمولا در كورس قهرماني نبودند .مثلا مهدی رحمتی در اوج جوانی سرباز شد و از زمان سربازي توانست در فجر خود را به فوتبال ايران معرفي نمايد.يا بيگ زاده و خیلی های دیگر.

عالیشاه در مورد اينكه از سوي مسوولان باشگاه متهم به بي تعصبي شده است گفت: مسئولين باشگاه براي اداره پرسپوليس زحمت زيادي مي كشند و فشار زيادي روي آنهاست. من براي هر كسي كه يك دقيقه هم در پرسپوليس بوده احترام قائلم. براي اثبات تعصبم هم فکر نمی کنم نياز به دليل و مدرك باشد. همه رفتارها،بازی ها و بطور کلی عملکردم در این تیم پرطرفدار می تواند مرور شود و زیر ذره بین قرار گیرد. آن وقت نیازی به حرف زدنم برای اثبات متعصب بودن یا نبودنم نیست. ترجیح می دهم حرفی نزنم که حواشی ماجرا و پرسپولیس بیشتر شود. از برخی مسوولان نیز انتظار داشتم بعد از این مدت آشنایی و شناخت بیشتر از من داشته و به نوعی به عنوان بزرگتر، پدرانه رفتار می کردند و حرف می زدند. فقط می توانم بگویم بنده به سرمربی تیم گفته بودم که وضعیتم مشخص نیست و اگر مشکلات حل نشود ممکن است سرباز شوم. این بحث نیز دو ماه بود که وجود داشت و رسانه ها نیز مدام به آن می پرداختند.مصاحبه سرمربی تیم هم موجود است که صراحتا چند هفته پیش اعلام کرد وضعیت عالیشاه مشخص نیست.در این مدت با تمام وجود و در کمال افتخار برای تیم محبوبم بازی کردم.در گذشته و بعد از تمدید قرارداد در آغاز فصل هم گفته بودم که پرسپولیس برسرم منت گذاشته و عضویت در این تیم بزرگ افتخاری بزرگ است. هميشه هم تا پاي جان براي تيمم تلاش كرده ام.الان خیلی ها منتظر واکنش من هستند اما بطور کلی بلد نيستم به بزرگتر از خودم جواب بدهم و ترجيح مي دهم با سكوت و پرهيز از حاشيه به تیم محبوبم کمک کنم.

عالیشاه درباره اینکه می گویند او به ناگاه این تصمیم را گرفته گفت: نمی دانم چرا می گویند عالیشاه به ناگاه رفت. آیا در این دو ماه این همه حرف و حدیث درباره جدایی احتمالی من و احمد نبود؟! آیا برانکو نگفت که وضعیت امید فعلا مشخص نیست؟! بخواهم حرف بزنم مي توانم خيلي حرفها بزنم اما گفتم كه بلد نيستم و بلد هم باشم به خودم اجازه نمی دهم تيم بزرگی مثل پرسپولیس را به هم بريزم. حرفهای درد دل گونه ام درباره این روزها هم بماند برای وقتی دیگر اما تاکید می کنم در مکتب پرسپولیس و نزد مربیان بزرگی مثل آقای دایی، گل محمدی، برانکو و خیلی های دیگر و در سایه گفت و گو و مراوده با بزرگانی چون علی آقای پروین، مهدوی کیا، کریمی، باقری و بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس یاد گرفته ام حرمت بزرگترهایم را حفظ کرده و بخاطر خودم حرفی نزنم که تیم وارد حاشیه شود.

عاليشاه به اين سئوال كه چرا بايد به تيم رقيب پرسپوليس برود و مانند ماهيني به ملوان نمي رود هم اينگونه پاسخ داد: ماهيني هم دو سال قبل كه سرباز شد مديران وقت تراكتور به او گفته بودند سهميه تيم ما هستي و به تبريز رفت و با اين تيم قرارداد بست و عكس هايش هم وجود دارد. از خود حسين هم بپرسيد همين را تاييد مي كند.بعد، از تربيت بدني نيروهاي مسلح به او گفتند ما مشخص مي كنيم تو كجا خدمت كني و كد او براي ملوان صادر شد و علي حمودي به تراكتور رفت.پس خود بازيكن نمي تواند تعيين كند محل خدمتش كجا باشد. مگر كسي كه سرباز مي شود يگان محل خدمتش را خودش مشخص مي كند؟

عاليشاه درباره نظرات هواداران درباره جدایی خودش و نوراللهی گفت: از هوادارانی که این روزها حامی ام بوده و شرایط را درک کرده اند بی نهایت سپاسگزارم.بی اغراق و افراط باید بگویم هر چه دارم از هواداران و حمایت هایشان دارم. آن ها ما را در شرایط سخت حمایت کردند و زمینه ساز پیشرفت ما شدند. شاید بود برخی بازی ها که در سطح انتظارشان نبودم اما حمایت شان به من انرژی و روحیه داد تا جبران کنم. هوادار به گردن ما حق دارد. اگر هواداری از من رنجیده خاطر است فقط بداند که شرایط خاصی داشته ام. بداند که کم نگذاشتم. بهرحال این روزها فضای مجازی پرتنش و حاشیه است. هر هواداری دیدگاهی دارد اما فقط بگویم ذره ای از عشق من به پرسپولیس کم نخواهد شد.

عالیشاه درباره بازگشت به پرسپولیس گفت:من با تیم قرارداد دارم و باید پس از اتمام سربازی به تیم پرسپولیس بازگردم. امیدوارم بتوانم در بازگشت مجدد دینم را ادا کنم .با هواداران درد دلهای بسیار دارم.فقط آنها بدانند هر چه دارم از آنها و پرسپولیس دارم و به این افتخار بزرگی که نصیبم شده تا آخر عمرم می بالم و باز هم می گویم اگر هواداری را رنجیده خاطر کرده ام من را به بزرگی خود ببخشند و البته امیدوارم که همه هواداران عزیز با جمع بندی همه مسایل قضاوت کرده و تحت تاثیر برخی تحرکات و خط و خطوط قرار نگیرند.

عاليشاه در پايان گفت: روزهاي خوبم در پرسپوليس را فراموش نكرده و نمي كنم. اظهارات افراد هم به رغم اینکه تحملش برایم سخت باشد محترم است و از همه عزيزاني كه برايم زحمت كشيده اند ممنونم.در پایان این را بگویم از برخی اظهارنظرهای بزرگترها دل شکسته ام اما عشق به پرسپولیس همیشه با من است و هوادار هم هر چه بگوید با جان و دل خریدارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.