هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل راهی تبریز شده تا در ماشین‌سازی به فوتبال خود ادامه دهد از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیام صادقیان که بعد از دوران افول در پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شد و در ادامه با حضور در نفت تهران و زیر نظر منصوریان به شرایط مناسبی دست یافته بود، در ادامه راهی ماشین سازی شد تا در تیم سابق پدری اش به دوران اوج بازگردد. هرچند او در این تیم و در ابتدای فصل با هدایت رسول خطیبی توانست شرایط مناسبی کسب کند اما مصدومیت و در نهایت دوری چند هفته ای از ترکیب باعث شد تا در مسیری که در پیش گرفته بود خلل ایجاد شود. صادقیان زمانی به تیم بازگشت که ماشین سازی با توجه به نتایج ضعیفش در رده پایانی جدول جا خوش کرده بود و اخراج رسول خطیبی باعث شد بزرگترین حامی او نیز از باشگاه کنار گذاشته شود.

با این حال به نظر می رسید او در کنار فرهاد کاظمی نیز بتواند به شرایطی که مدنظرش بود دست یابد اما امروز از تبریز خبر رسید که این بازیکن به واسطه درگیری در محل تمرین با کاخا، بازیکن گرجستانی سبزپوشان تبریزی از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار داده شد و اخراج شده است. کاخا نیز به دستور فرهاد کاظمی از حضور در تمرین منع شد و در اختیار باشگاه گذاشته شده است.

باید دید تصمیم مدیران باشگاه ماشین سازی در خصوص این بازیکنان چه خواهد بود و در نشست کمیته انضباطی چه شرایطی را برای آنها در نظر خواهند گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )