رضا مهاجری امیدوار است که پدیده بتواند استقلال را در تهران شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه بازی‌هایشان پخش مستقیم دارد، قالب تیم‌ها شناخت خوبی از آنها دارند. نقاط قوت و ضعف آنها مشخص است. ان شاءالله بازیکنان فردا روی مسائل فنی تمرکز داشته باشند می توانیم پیروز شویم. در بازی با پرسپولیس دو بار غافل شدیم و همان دو غفلت باعث شد در عین شایستگی ببازیم. فرق استقلال و پرسپولیس با سایر تیم ها این است که اگر به آنها فرصت دهید، آنها شما را تنبیه می کنند. امیدواریم که به آنها فرصت ندهیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره حضور حقیقی در بازی تیمش برابر پرسپولیس، گفت: ما اگر در جریان بازی گل می خوردیم، حرف شما درست بود که اشتباه کردیم در آن تعویض. ما در ضربه ایستگاهی گل خوردیم که ربطی به جریان بازی نداشت. احساس کردم که وحید امیری را کسی ندید. انگار چالش مانکن در آن صحنه اجرا شد. کافی بود یک نفر او را می دید تا مانع از گلزنی او می شد. رضا حقیقی را آوردیم تا توپ را نگه داریم. او خودش تلاش می کند و به تیم ما کمک می کند. او در جام جهانی بوده ولی مقداری از بعد حرفه ای دور شده است. با اینحال ما باید نگاه معلمی هم داشته باشیم. کمتر رخ داده تیم های شهرستانی برابر استقلال و پرسپولیس بازی کنند و داور فقط دو دقیقه وقت اضافه بگیرد. ما بدون وقت کشی دنبال فوتبال بازی کردن بودیم.

سرمربی پدیده مشهد درباره بازی با استقلال گفت: ما کادرفنی خوبی داریم. من در تمرینات زیاد نبودم ولی همکارانم به خوبی کار کرده اند. ما تلاش می کنیم تا اجحافی که برای ما در بازی مقابل پرسپولیس رخ داد، در مقابل استقلال رخ ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.