چند اتفاق در جریان بازی از روی سکوها تا درون زمین رقم خورد تا برتری تراکتورسازی مقابل استقلال راحت‌تر رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، صرف نظر از مسائل فنی که موجب برتری تراکتورسازی مقابل میزبان خود شد، نکات دیگری هم وجود داشتند که تراکتورسازی را مقابل آبی های تهران به برتری رساندند و استقلال بازی برده را به تراکتورسازی باخت. مسائلی که در زمره مسائل فنی قرار نمی گیرند:

اول: هواداران تراکتورسازی از صبح برای حضور در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی کرده بودند و عکس های آنها مقابل ورزشگاه آزادی حتی قبل از باز شدن درب های ورزشگاه در فضای مجازی دست به دست می شد که این مهم موجب برتری روحی و روانی این تیم پیش از بازی شده بود.

دوم: دو هوادار تراکتورسازی یکی قبل از بازی و دیگری بعد از گل استقلال از حال رفتند که این موضوع وزن اتحاد تراکتورسازان را برای جبران نتیجه بالا برد. آنها در قبال این همه تعصب مسئولیت بیشتری احساس می کردند.

سوم: خطای ویران کننده اخباری که می توانست شیرازه تراکتورسازی یا هر تیم دیگری را از هم بپاشد، با رفتار درست سرمربی و به ویژه بازیکنان وسط میدان که یکی یکی او را در آغوش گرفتند و به او دلداری دادند تبدیل شد به نقطه قوت، اتحاد و همکاری و خواهندگی بیشتر تراکتورسازان. تا جایی که حتی تخریب اخباری توسط هواداران استقلال هم خنثی شد. آن رفاقت و امیدواری تراکتور را برگرداند و جلو برد.

چهارم: پرتاب پرتقال به سر بازیکن تراکتورسازی از سوی هواداران استقلال توهین آمیز و «جری کننده » بود. نمونه مشابه آن را باید در بازی ایران و استرالیا پیدا کرد که پیتر هور آمد و تور دروازه ایران را پاره کرد و همه ایران را متحد کرد تا هر طور که شده نتیجه را برگردانند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )