مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کادر فنی تیم فوتبال استقلال نیاز به تقویت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا افتخاری پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: فوتبال همین است و بازی برد و باخت دارد. در هر صورت این نتایج باعث می‌شود شرایط تیم را بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره تغییرات در کادر فنی گفت: با یک شکست نمی‌توان گفت که باید مربی عوض شود. چرا وقتی تیم می‌برد انتقادی نیست. اگر تیم جا داشته باشد و بازیکن به درد باشگاه بخورد تقویت خواهیم کرد. نیازمند مهره‌های کلیدی برای تیم هستیم و اگر بازیکنی آزاد باشد و کادر فنی بخواهد با او وارد مذاکره خواهیم شد تا تیم را تقویت کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره تقویت کادر فنی استقلال تصریح کرد: بیکار نخواهیم ماند و قرار نیست بی‌تفاوت باشیم. ممکن است کادر فنی تقویت شود. البته منصوریان وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و او مربی‌ است که آبروی خودش را بیشتر از هر کسی دوست دارد. او باید خودش درخواست کادر فنی را بدهد و ما هم کمک و حمایت خواهیم کرد. اگر درخواست بازیکن هم بدهد کمک خواهیم کرد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که پیش از این هم گفتید که کادر فنی باید تقویت شود و بهتاش فریبا را اضافه کردید اما نتیجه‌ای نداد، گفت: یک نفر نمی‌تواند تیم را خیلی تغییر بدهد.

در حاشیه صحبت‌های افتخاری هواداران استقلال نسبت به عملکرد تیم معترض بودند و معتقد بودند که استقلال با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا به جایی نمی‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.