علیرضا منصوریان بار دیگر سوژه پرسپولیسی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از سرگرمی های پرسپولیسی ها این شده که هر هفته منتظر کنفرانس مطبوعاتی علیرضا منصوریان بنشینند. منصوریان مربی جوان و خوش آتیه استقلالی ها که تیمش بعد از مدت ها انسجامش را بدست آورده و هر روز به سمت موفقیت بیشتر، می رود، این بار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش با تراکتورسازی، به جای اینکه بگوید «به مسئله مهدی رحمتی نمی پردازم» هول شده و گفته است «مسئله مهدی رحمتی را پردازش نمی کنم.»

او دو یا سه بار دیگر هم از این واژه استفاده کرده است و برای همین واژه کلی سوژه پرسپولیسی ها شده است. این البته اولین باری نیست که منصوریان از ابتدای فصل چنین واژه های کلامی اشتباهی استفاده می کند. مربی استقلال که خیلی سعی می کند از واژه های سخت و پیچیده استفاده کند، گاهی دچار چنین اشتباهاتی می شود. او پیشتر با گفتن کلماتی چون «فرشینگ»، «دبل چک ها را چند بار دیگر می بینیم» و «سه امتیاز جام حذفی را می خواهیم .» سوژه رقیب شده بود و بهتر است در گفتن واژه ها و حرف هایش در کنفرانس مطبوعاتی کمی صبورتر باشد و سعی کند از مشاورانش کمک بگیرد تا اینچنین اسیر هجمه رقبای سنتی نشود.

پیش از این امیر قلعه نویی هم سال ها با اشتباهات کلامی، بارها به سوژه رقیبان تبدیل شده بود. اگرچه برای یک مربی فوتبال، بیشتر از توانایی گفتاری اش، دانش مربیگری و نتایجش باید چشمگیر باشند اما منصوریان که یک مربی جوان علمگرا محسوب می شود، چه خوب است که در ادای واژه ها هم دقت بیشتری داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )