احمد نورالهی رفتنش از پرسپولیس را در جمع خبرنگاران تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدتی پیش خبری درباره جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس منتشر شد. بازیکنی که با نظر علی دایی و در زمان سرمربی گری او پرسپولیسی شد اما در این فصل با نظر برانکو بیشتر بازی ها را روی نیمکت نشست و این نیمکت نشینی به شایعات جدایی اش از پرسپولیس دامن زد تا جایی که امروز برانکو هم گفت که نورالهی در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. خبری که حالا خود او آن را تایید می کند و در جمع خبرنگاران از این می گوید که در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود و باید دفترچه اعزام به خدمت پر کند. به نظر می رسد نورالهی را از نیم فصل در جمع بازیکنان تراکتورسازی تبریز ببینیم.

*برانكو گفته رفتنت از پرسپوليس قطعي شده و نيم فصل جدا مي شوي.

بله.بايد به سربازي بروم و در همين رابطه شرايطم را چند روز قبل به برانكو گفتم و نيم فصل جدا مي شوم.

*به تراكتور مي روي؟

بايد براي گرفتن دفترچه اعزام به خدمت اقدام كنم و كد يگان محل خدمتم آن موقع مشخص مي شود.

*ولي طبيعي است كه به تراكتور بروي و قطعا مديران آن باشگاه پيگير دريافت كد و امريه تو خواهند شد.

فعلا به سه بازي باقيمانده پرسپوليس فكر مي كنم.بعد از آن و در نيم فصل بازيكن هر تيمي باشم براي موفقيتش تلاش خواهم كرد.

*از ليگ يك به پرسپوليس آمدي و زود هم جا افتادي.از روزهاي اول حضورت بگو.

با نظر علي دايي جذب شدم.از همان هفته دوم هم به من اعتماد كرد و بعد هم مربيان بعدي برايم زحمت كشيدند و خوشبختانه شرايط خوبي برايم ايجاد شد.

*ولي قطعا از نيمكت نشيني هاي فعلي ات راضي نيستي.

بحث عدم رضايت با اعتراض فرق مي كند. عدم رضايت ،حس رقابت را در بازيكن زنده نگه مي دارد. هر بازيكني بگويد از نيمكت نشيني راضي هستم يا دروغ گفته يا انگيزه اي براي رقابت و رسيدن به تركيب ندارد. من هم دليل نيمكت نشيني ام را هيچگاه نپرسيده ام و نمي پرسم چون روزهايي كه فيكس بازي مي كردم هم نپرسيدم چرا فيكس هستم. تيم ما سرمربي دارد و هر سرمربي بر اساس تفكراتش تركيبش را از آماده ترين ها مي چيند. من تا لحظه آخر تابع تصميمات برانكو خواهم بود.

*دوست داري روز آخر نيم فصل مقابل سياه جامگان بازي كني و در ورزشگاه آزادي از هواداران خداحافظي كني؟

دوست داشتن كه طبيعي است دوست داشته باشم ولي مهمتر از آن دوست دارم آنچه را كادر فني مدنظر دارد انجام دهم.

*احمد نوراللهي نه اهل حرف زدن و جار و جنجال است و نه حاشيه دارد تا جايي كه اخيرا مجتبي محرمي با حمايت از تو گفته بود نوراللهي سبك تازه اي از شماره هشت هاي پرسپوليس را نشان داده.با همين رفتار هم حسابي محبوب هواداران شده اي و اين را مي شود اين روزها در فضاي مجازي به خوبي حس كرد.

مردم لطف دارند. من يادگرفته ام نان حلال به خانه ببرم. از حاشيه و جنجال هم بيزارم.كار من فوتبال است و فوتبال با حاشيه به جايي نمي رسد. بايد كاري را انجام بدهم كه سرمربي از من مي خواهد. از همه هواداران عزيز ممنونم و لطف شان را فراموش نمي كنم.

*يك كلام شفاف و صريح بگو.از برانكو يا مديريت باشگاه دلخوري داري؟

اصلا. من در چارچوب وظايف بازيكن و برانكو در چارچوب رفتارهاي يك سرمربي با هم ارتباط داشتيم و داريم. وظيفه و حدود وظايف و اختيارات همه هم مشخص است. مديريت هم كه كلان تر از اين مسائل را اداره مي كند و هيچگاه با هم تضاد و اختلاف و اصطكاك نداشتيم و نداريم. هم از برانكو و هم مديريت باشگاه ممنونم.

*چه مدت از قراردادت با پرسپوليس باقي مانده؟

يك سال و نيم باقي مانده.

*صحت دارد خدمت تو هفت ماه است؟

شرايط كسري خدمت را نمي دانم و تا زماني كه خدمت شروع نشده نمي شود اظهار نظر كرد.

*اگر بنا به رفتن به تبريز و تراكتور باشد شرايط آنجا را چگونه مي بيني؟

تراكتور و هوادارانش را همه مي شناسند. چون هنوز هيچ چيزي قطعي اعلام نشده نمي خواهم در اين باره صحبت كنم. فقط مي توانم بگويم لباس هر تيمي را بپوشم مثل يك سرباز در خدمت آن تيم خواهم بود.ا گر قسمت بود و تراكتوري شدم بعدا مفصل حرف خواهم زد اما در اين شرايط فقط مي توانم بگويم تراكتور و هوادارانش نياز به تعريف من ندارند.

*راستي با زبان آذري آشنايي داري؟

مادرم اصالتا آذري است.

*پرسپوليس اين هفته در مشهد بازي دارد. نتيجه را چگونه پيش بيني مي كني؟

پديده تيم خوبي است و ديديد مقابل تراكتور هم مساوي گرفت.اشتباه است كه اين تيم را دست كم بگيريم.

*بهترين روز احمد نوراللهي در پرسپوليس چه روزي بود؟

روزهاي خوب زياد بوده. دربي اول كه يك نيمه بازي كردم و دو بر يك برديم يا دربي كه با چهار گل برديم روزهاي خوبي بودند. از همه مهمتر پوشيدن پيراهن شماره هشت بود كه از بچگي آرزوي آن را داشتم.

*حرف آخر؟

پرسپوليس،استقلال،تراكتور و همه تيم هاي پر هوادار و ريشه دار نه با رفتن يك بازيكن نابود مي شوند نه با آمدن يك بازيكن قدرت صدچندان پيدا مي كنند. هويت و قدرت اصلي اين تيم ها در ريشه و هواداران شان است. من هميشه مديون هواداران هستم و دست شان را مي بوسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.