در حالی که «آبی ها» با گل های مهاجم اسپانیایی خود صدرنشین قاطع لیگ برتر هستند، کاپیتان این تیم معتقد است وی اکنون بازیکن زیرک تری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بازی روز شنبه تیم های منچسترسیتی و چلسی که به پیروزی سه بر یک شاگردان «آنتونیو کونته» انجامید، «دیه گو کاستا» مهاجم ۲۸ ساله «آبی ها» گل اول این تیم را به ثمر رساند. گل کاستا در این بازی یازدهمین گل فصلش بود و باعث شد تا او با «الکسیس سانچز» از آرسنال در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرند. وی تا کنون پنج پاس گل نیز ارسال کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این بازیکن پیشرفت بالای او از لحاظ اخلاقی، زیر نظر آنتونیو کونته است. وی بعد از دریافت چهار کارت زرد در شش بازی نخست فصل، تاکنون کارت دیگری نگرفته است.

«گری کیهیل» کاپیتان چلسی بعد از پیروزی تیمش در ورزشگاه «اتحاد» به «گاردین» گفت: به نظرم این فصل آرامش بیشتری از دیه گو دیده ایم. می دانم که همه تصور می کنند او پسر خشمگینی است ولی اکنون شما می توانید پسر زیرک تری را ببینید. در نیمه اول تیم ما و همینطور او تشنه توپ گیری بودیم و شاید این چیزی است که او را در چند سال اخیر نا امید می کرد. اما این بار خونسردی خودش را حفظ کرد و نیمه دوم در درگیری ها بیشتر شرکت کرد و زمانیکه که گل زد یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش گذاشت. وی در حالیکه نشان می دهد به بلوغ کامل رسیده است و هنوز گلزنی می کند، در این فصل فوق العاده بوده است. از دقیقه اول می جنگند و امیدوارم به این رویه ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.