مربی صبای قم گفت: سرمربی استقلال اگر وجود داشت جلویم می‌ایستاد و کمکش را نمی‌فرستاد تا حرف‌های او را تکرار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساکت الهامی بعد از دیدار استقلال و صبا گفت: بازی خوبی از جانب ما نبود و فوتبالی آنها برتر بودند. بعد هم که ۹ نفره شدیم حرفی برای گفتن نبود. پس از آن هم که آن شرایط از لحاظ حواشی پیش آمد و همه چیز به هم ریخت اما در کل آنها بهتر بودند.

الهامی درباره داوری گفت: خودتان همه چیز را دیدید و نیاز به گفتن من نیست اما گویا درمورد داوری بیشتر از داوران، افراد دیگر دخیل هستند چون اصلا برخی‌ صحنه‌ها ارزش ندارد که بخواهیم اعتراض کنیم. ما در چند بازی اخیر به شدت از داوری متضرر شدیم و اگر امروز هم در این مورد صحبت کنم شاید محرومیتم سنگین‌تر شود.

وی افزود: در مورد صحنه آخر بازی همه دیدند که من ایستاده‌ بودم و به منصوریان گفتم هم استقلال و هم صبا هفته آینده بازی سختی دارند اما او لفظی را بر علیه من به کار برد که خودش مصداق آن لفظ است و بعد هم به سینه من زد و در ادامه از خرمگاه خواست تا جلو بیاید. اگر وجود داشت خودش می‌ایستاد.

الهامی گفت: این اولین باخت ما نبود و آخرین آن هم نبود اما اگر منصوریان حضور داشت خودش می‌ایستاد نه اینکه خرمگاه را بفرستد.

مربی صبا درمورد اینکه آیا منصوریان فحاشی کرده است یا خیر گفت: فحاشی نکرد بلکه چیزی که لایق خودش بود به من گفت. منصوریان با شومن‌بازی مربی استقلال شد و موفق هم نمی‌شود. اصلا من استقلالی نیستم و از این به بعد هم کاری این تیم ندارم اما دوره شومن بازی نیز به پایان رسیده است. او صحبت‌هایی را انجام داد که سپس کمکش آن را تکرار کرد من مطمئنا جوابش را می‌دهم چون بچه پایین‌شهر هستم و ادعایی هم ندارم.

وی درمورد اینکه خرمگاه گفته بود به مرفاوی توصیه می‌کنم که از الهامی استفاده نکند گفت: خرمگاه بیجا کرده که این حرف‌ها را زده و باید به فکر خودش باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )