شاگردان علیرضا منصوریان نیمه اول دیدار برابر گسترش فولاد تبریز را با برتری به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. محسن کریمی(۱۳ و ۲۳) برای استقلال و پریرا (۴۳) برای گسترش فولاد گل زدند.

آبی پوشان تهرانی که قبل از تعطیلات توانسته بودند نتایج قابل قبولی بگیرند و از انتهای جدول جدا شوند، در ادامه خوب بودنشان نمایش قابل قبولی برابر گسترش داشتند و خیلی زود توانستند دروازه حریف تبریزی را باز کنند.

ابتدا در دقیقه ۱۳ محسن کریمی با دریبلی زیبا درون محوطه جریمه ضربه نه چندان محکمی را به سمت دروازه گسترش زد که این توپ را خسوس دفع کرد اما با برخورد به پای سیدمحسن حسینی وارد دروازه شد.

دو دقیقه بعد از این گل تیم گسترش می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه «شیمبا» به تیر عمودی دروازه حریف برخورد کرد. درحالی که گسترش فولاد در تلاش برای جبران گل خورده بود استقلال در دقیقه ۲۳ گل دوم را هم روی یک ضد حمله زد و این بار هم محسن کریمی این کار را انجام داد.

درحالی که استقلالی ها خود را برای برتری دو بر صفر نیمه اول آماده می کردند در دقیقه ۴۳ لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا با عبور از میان دو مدافع آبی پوشان با شوتی محکم دروازه رحمتی را باز کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.