مربی تیم کره‌جنوبی که دو هفته آینده دیدار بسیار سختی با ازبکستان دارد لیست بازیکنان خود که به زعم خود کافی بود را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو هفته آینده پنجمین بازی مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار می‌شود.

تیم‌ملی ایران که با ۱۰ امتیاز در صدر گروه است در مالزی با سوریه به رقابت می‌پردازد.

کره‌جنوبی دیگر رقیب این گروه که در آزادی حرفی برای گفتن نداشت باید در سئول به مصاف ازبکستان برود.

سون هئونگ مین، بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ جزیره مقابل جهانبخش

رقیب سنتی ایران پس از باخت به مردان کی‌روش در بحرانی عظیم فرو رفته و به برد احتیاج دارد. این تیم شرقی اکنون با ۷ امتیاز رده قبل از ازبک‌ها در مقام سوم قرار دارد.

اولی ایشتیلیکه، مربی این تیم که خود را برای بازی دوستانه با کانادا آماده می‌کند اظهار داشت: شاگردانم را برای دیدار با کانادا تشویق می‌کنم که با پیشرفت برد سئول را قطعی کنیم.

وی دو ماه گذشته برای شرکت در این رقابت از حد مجاز ۲۳ نفر، ۲۰ بازیکن را دعوت کرد و گفت: ۱۱ نفر درون زمین و ۳ تعویض. این تعداد کافی است.

با این حال پس از دو بازی و قرار گرفتن در شرایطی نامطلوب از ۲۵ نفر دعوت کرد و نشان می‌دهد چقدر وضعیت کره نابسامان است.

این تیم شرقی لژیونرهای خوبی در اروپا دارد که هنوز نتوانسته از آنها استفاده کند. مهمترین این بازیکنان سون هئونگ مین بوده که در تیم تاتنهام می‌درخشد و حتی توانست با تبدیل شدن به مهره اصلی پوچتینو بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره لقب گیرد. اما مهاجم در آزادی کاملا اسیر تاکتیک ایران شد.

کی سونگ یئونگ ، بازیکن سوانسی در آزادی

کی سون یئونگ (سوانسی انگلیس)، کو جا چئول (آگسبورگ آلمان)، پارک جو هو (دورتموند آلمان) و یوک سوک یونگ (بروندبی دانمارک) از دیگر بازیکنان شاغل در اروپای کره‌جنوبی می‌توان نام برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.