سرمربی تیم ملی معتقد است که عدم عواقب نتیجه گیری تیم ملی در دیدارهای پیش‌رو با رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون و فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران باید کمتر از ۲۰ روز دیگر در دیداری حساس از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی در پاروی مالزی به مصاف تیم ملی سوریه برود و این در حالی است که برنامه‌های تیم ملی به خاطر اتفاقات این چند روز اخیر مختل شده تا شاگردان کی‌روش برای اردوی بعدی در بلاتکلیفی محض باشند.

نکته قابل توجه اینکه قرار بود اسامی ملی‌پوشان برای اردوی بعدی شب گذشته و بعد از پایان رقابت‌های هفته دهم از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شود تا بازیکنان دعوت شده از دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری با حضور در هتل آزادی کار خود را آغاز کنند اما این اتفاق به دلایل مختلف محقق نشده و پرونده آن همچنان در دست اقدام است!

در این بین کی‌روش که حسابی از ماجراهای اخیر دلخور به نظر می‌رسد، ابتدا منتظر تعیین تکلیف است؛ تعیین تکلیف ابتدا از سوی تاج و سپس عابدینی. جالب اینکه عابدینی در مصاحبه‌هایش همچنان روی مواضعی که دارد تأکید کرده و کی‌روش به تازگی در تماس با مسئولان فدراسیون بالادستی خود در فدراسیون فوتبال به آنها اعلام کرده است در صورتی که تیم ملی در بازی‌های پیش رو نتیجه مناسب را نگیرد عواقب نتایج به دست آمده با عابدینی و گروهی است که در فدراسیون فوتبال مانع از آماده‌سازی تیم ملی می‌شوند و شاید هم منظور همان گروهی است که کی‌روش از آنها به عنوان زرنگ خیابانی یاد کرده است!

کی‌روش و دستیارانش با اینکه حقوق آنها در این مدت به تعویق افتاده اما در حال حاضر اولویت فکری آنها این پولهای معوقه نیست و مرد پرتغالی بیشتر از هرچیز دیگری به تعیین تکلیف اظهارات عابدینی برای استعفایش بعد از دیدار با سوریه فکر می‌کند و حتی در صحبت با همکارانش اعلام کرده اگر به رفتن باشد، همین امروز باید کار را یکسره کرد!

در همین راستا و با شرایط ایجاد شده در حالی که به زمان دیدار با سوریه نزدیک می‌شویم، اخبار خوشایندی از تیم ملی به گوش نمی‌رسد. این تیم طبق برنامه قبلی قرار بود از ۱۰ آبان ماه یعنی پس فردا اردوی خود را در هتل آزادی آغاز کند اما کنسل شدن اردوی امارات و بدهکاری به این هتل، برنامه‌ها را تغییر داده است.

از سوی دیگر لغو بازی تدارکاتی با تایلند و سپس دیدار با عراق، دیگر برنامه‌های تیم ملی برای اعزام را به هم ریخته و در حالی که حدود ۱۰ روز تا اعزام به مالزی باقی مانده همچنان زمان دقیق پرواز تیم ملی مشخص نیست و معلوم نیست حتی تیم در کوالالامپور مستقر می‌شود یا پاروی (محل برگزاری دیدار با سوریه).

با این وضعیت در حالی که سوریه حتی سنگاپور را نیز به عنوان حریف تدارکاتی خود مشخص کرده و تمام برنامه‌های این تیم به صورت روتین و منظم پیش می‌رود، نگرانی‌ها برای تیم ملی ایران هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شود چراکه در آستانه دیدارهای هفته پنجم، وضعیت برای شاگردان کی‌روش حسابی پیچیده و نامشخص است و این تیم در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.

در همین بین شنیده می‌شود قرار است کی‌روش در جلسه دیگری با تاج شرکت کرده و این مشکلات و گلایه‌ها را با وی در میان گذاشته تا هرچه سریع‌تر با رفع موانع موجود، او و تیمش برای موفقیت تیم ملی کار خود را از سر گرفته و برنامه‌هایشان را پیاده کنند.

در نهایت اینکه سرمربی تیم ملی به شدت در روزگار معلق به سر می‌برد و به قول یکی از شاعران معاصر در شعر نویی که سروده احوالاتی را بیان کرده که به خوبی می‌توان احوال مرد پرتغالی را در آن مشاهده کرد: ... روی دریا معلق ایستاده‌‌ام و در پی موجم؛ موجی که مرا باز با خود به هدیه دهد؛ در سکوت مطلق؛ منتظر نوایی هستم که مرا آسوده خاطر کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )