کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سازماندهی دفاعی خوب تیم نفت آبادان کار را برای ما سخت کرده بود، اما با این حال فرصت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کردیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما امروز با تیمی بازی کردیم که در سازماندهی دفاعی بسیار خوب عمل کرد و همین مسئله کار ما را سخت کرده بود. برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردیم و فرصت‌های گل زیادی هم داشتیم. خداراشکر مزد زحمات خود را در آخر گرفتیم و در صدر جدول ماندیم.

وی افزود: بازی بسیار سنگینی بود، اما این ما بودیم که بر توپ و زمین تسلط کافی داشتیم به خاطر همین هم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم، البته مهم کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس راجع حواشی که پیرامون تیم ملی به‌وجود آمده است، گفت: واقعاً شرایط تیم ملی خاص است. تیم ملی یکسری بازیکن جوان دارد که توانسته در مسیر خوبی به حرکت خود ادامه دهد، اما برای ادامه این مسیر لازم است بازی‌های دوستانه و اردوهای خوبی داشته باشیم. متأسفانه نه تنها این کار انجام نمی‌شود بلکه برخی سنگ‌اندازی هم می‌کنند. به هر حال حیف است که تیم ملی از این مسیر خوب خود خارج شود.

حسینی راجع به اینکه گفته می‌شود تیم ملی زمین تمرین هم ندارد، تصریح کرد: بله متأسفانه ما حتی از داشتن امکانات اولیه هم محروم هستیم و امیدوارم با همکاری مسئولان شرایط برای تیم ملی بهتر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )