سرمربی پرسپولیس در واکنش به اتفاقات شب گذشته در اردوی این تیم گفت که این یک مشکل داخلی بین طارمی و باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خیلی از این برد راضی هستم. از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نود دقیقه جنگیدند و دنبال نتیجه بوده و با همه توان خود بازی کردند. آنها فلسفه فوتبال را به هواداران پرشور خود هدیه کردند.

وی افزود: هواداران این هدیه را کامل و تیم را حمایت کردند. تبریک صمیمانه خودم، بازیکنان و مدیریت باشگاه را به هواداران می‌گویم. بی‌عدالتی بزرگی بود اگر این بازی را نمی‌بردیم. با اینکه نیمه اول سخت‌تر است، اما هر دو نیمه بازی را دیکته کردیم آن هم مقابل نفت آبادانی که استقلال و سپاهان را برده و مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسیده بود. یک بار دیگر این برد را به بازیکنان تبریک می‌گویم که اتحاد و یکپارچگی خود را نشان دادند. این بار تعطیلی لیگ برای ما لذت‌بخش خواهد بود تا خودمان را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه از رامین رضاییان استفاده کردید و آیا امکان دارد در باز‌ی‌های آینده بیشتر از او استفاده شود، تصریح کرد: طبیعی است با وارد شدن رضاییان سطح بازی ما یک بُعد بیشتر شد. او در پست جدید خودش بازی کرد. می‌دانیم توانایی رضاییان در ارسال‌ها و اضافه شدن به حمله قدرت بالایی دارد. طبیعی است از او و سایر بازیکنان، بسته به موقعیتی که داریم، استفاده خواهیم کرد چون بازی مشخص می‌کند چه چیزی لازم داریم. قرار بود ولادمیر را به بازی بفرستیم ولی شرایطی پیش آمد که نوراللهی به زمین برود و به کامیابی‌نیا کمک کند.

برانکو خاطرنشان کرد: از دقیقه اول خطرناک بازی کرده و می‌توانم بگویم ۱۰ موقعیت خوب داشتیم که نزدن آنها سخت‌‌تر از زدن آنها بود.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان موقعیت‌ها را از دست می‌دهند، گفت: آن کاری که موفق شدیم انجام دهیم این بود که از طریق بازیسازی موقعیت ایجاد کردیم. در همه جای دنیا زدن موقعیت سخت است. مهدی طارمی ابتدای فصل از ترکیه بازگشت و به تیم ملحق شد. طارمی در این چهار ماه به مدت سه ماه در اختیار تیم ملی بوده و خواهد بود. طبیعی است پس از تعطیلات لیگ با او کار خواهیم کرد، اما نمی‌توان یک شبه این مشکل را حل کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درگیری بین کارلوس کی‌روش و امیر عابدینی و اینکه سرمربی تیم ملی به او اشاره کرده است، گفت: همیشه گفتم برنامه تیم ملی با باشگاه‌ها متفاوت است. طبیعی است وقتی او بیشتر زیادی با تیم ملی تمرین می‌کند، وقت زیادی می‌خواهد با ما هماهنگ شده و بتوانند تطبیق پیدا کرده و به اصطلاح مَچ شوند. در مورد سوال شما (درگیری عابدینی و کی‌روش) متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است و صحبتی ندارم.

برانکو در خصوص اتفاق شب گذشته اردوی پرسپولیس و اینکه طارمی اردو را ترک کرده گفت: مهمترین مسئله این است که طارمی فرصت گل ایجاد می‌کند. بازیکنانی که تمرینات اولیه را پشت سر نگذاشته‌اند، در طول فصل شرایط خودشان را پیدا می‌کنند. طارمی مشکل کوچکی در ارتباط با باشگاه داشت، اما خودش با اشتباه خودش مواجه شد و این مسئله‌ هم داخلی بوده و بین طارمی و باشگاه است. البته این مسائل می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی درباره از دست دادن فرصت‌های گلزنی و اینکه ممکن است به همین دلیل نتیجه را از دست دهند، خاطرنشان کرد: این خطر همیشه وجود دارد که بعد از فرصت‌هایی که از دست دادیم، حریف به گل برسد. این قانون فوتبال هم است که حریف بدون اینکه شانسی ایجاد کرده باشد، گل بزند مثل رضا نوروزی که می‌توانست دقیقه آخر گل بزند. ما نمایش عالی داشته و بیش از ۱۰ فرصت گلزنی داشتیم. حریف دقیقه نود و سه یک ضربه آزاد داشت که خیلی بد بود. حریفی که رده چهارم جدول بوده و استقلال و سپاهان را شکست داده و با تراکتورسازی و استقلال خوزستان مساوی کرده است.

برانکو تاکید کرد: می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری ببریم چون استحقاق آن را داشتیم. افتی در بازی نداشته و سطح بالای فشار و پرسینگ را اعمال کرده و به همین خاطر به بازیکنانم این برد را تبریک می‌گویم. از هواداران پرشور و محترم تیم‌مان تشکر می‌کنم. هیچ رضایت‌مندی بالاتر از این نیست که بخواهیم آنها را خوشحال به منزل بفرستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.