عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی و مشکلات پیش آمده در اردوی این تیم قبل از بازی با صنعت نفت، گفت: غیبت علی اکبر طاهری در مسابقه امروز ارتباطی به این موضوع ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران، گفت: پرسپولیس همیشه جایگاهش باید طوری باشد که در رتبه نخست قرار بگیرد. در مسابقه امروز هم تیم موقعیت های زیادی از دست داد اما خوشحالیم از اینکه یک موقعیت از آن تبدیل به گل شد و این ۶۰ هزار هواداری که به ورزشگاه آمدند خوشحال از اینجا رفتند. اگر پرسپولیس خوب بازی کند مردم هم خوشحال می شوند.

وی در رابطه با تغییرات در وزارت ورزش و جوانان افزود: امیدوارم که روز سه شنبه در مجلس آقای سلطانی فر رای اعتماد بیاورد زیرا ایشان مدیر ورزشی است و می تواند برای ورزش مفید باشد.

رئیس اداره کل ورزش استان تهران در رابطه با چالش هایی که میان کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال بوجود آمده است، گفت: همه برای اعتلای فوتبال تلاش می کنند تا از موفقیت این رشته مردم خوشحال شوند.

گرشاسبی در خصوص حاشیه هایی که شب گذشته در اردوی سرخپوشان بوجود آمد، خاطرنشان کرد: در تیم های بزرگ همیشه حاشیه هایی وجود دارد. در خانواده ها حتی میان خواهران و برادران هم مشکلات کوچکی بوجود می آید اما به سرعت این موضوع حل شد. شما دیدید که تیم در بازی امروز توانست مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی در رابطه با اینکه آیا غیبت طاهری ارتباطی با اختلافات شب گذشته داشته یا خیر، تصریح کرد: اصلا ربطی به این موضوع نداشت. اتفاقا ما با آقای طاهری قرار گذاشته بودیم که در ورزشگاه حاضر شویم و مقابل در ورودی برای ورود به ورزشگاه با هم قرار گذاشتیم اما نمی دانم که چه اتفاقی افتاد طاهری به ورزشگاه نیامد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییرات وزارت ورزش ممکن است تغییراتی در سطح مدیریتی باشگاه پرسپولیس رخ دهد یا خیر گفت: این طبیعی است که هر مدیر جدیدی که می آید زیرمجموعه اش را بتواند انتخاب کند اما پرسپولیس قطعا نتایج خوبی گرفته و باشگاه موفق عمل کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.