سرمربی لسترسیتی مدعی شد که وی به خاطر عشق به فوتبال فعالیت می‌کند و نمی‌داند سالی چقدر درآمد دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کلودیو رانیه ری» که فصل گذشته به همراه این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس شد، سابقه مربیگری تیم هایی چون چلسی، یوونتوس، رم، اینترمیلان، والنسیا و اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه دارد.

وی گفت: انگیزه ام پول نیست، باور کنید. پول می تواند تمام شود ولی انگیزه من، عشق به فوتبال و بازیکنان است. به خاطر نمی آورم که سالیانه چقدر از فوتبال کسب درآمد می کنم. به خاطر پول هر روز برای تمرین دادن بازیکنانم نمی روم. به زمین می روم چون آدم خوش شانسی هستم و قصد دارم کاری را انجام دهم که همیشه می خواستم. چقدر هستند قهرمانانی که پول فراوانی به دست می آورند، به حدی که می توانند تمام عمرشان را در آرامش به سر ببرند اما همچنان به جنگیدن و تلاش برای بردن ادامه می دهند. این پول نیست، شور و اشتیاق است، عشق و جاه طلبی است، همین.

وی ادامه داد: بازیکنان بسیاری را می شناسم که مهارت بالایی داشتند و برای یک یا دو سال پول خوبی به دست آوردند اما بعد از آن پایین رفتند، پایین! چرا؟ زیرا آنها فقط به پول و شهرت فکر می کردند.

زمانیکه از رانیه ری پرسیده شد آیا فصل گذشته بعد از تساوی دو بر دو تاتنهام مقابل چلسی که منجر به قهرمانی لسترسیتی شد، جشن گرفتی؟ وی پاسخ داد: باور نمی کنید، به همراه همسرم و دو دستیار ایتالیایی ام در خانه بودم. بعد از پایان بازی دستیارانم به خانه شان رفتند و من و همسرم به تماشای تلویزیون نشستیم. اصلاً به جشن بازیکنان در شهر نرفتم. ما قهرمان شدیم و در خانه ماندیم و روز بعد دوستانم به ما گفتند: چطور جشن گرفتید؟ و ما هم گفتیم: به رختخواب رفتیم و خوابیدیم، همین.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.