سرپرست و مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد شکست‌های اخیر این تیم، دو اظهارنظر متناقض داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، علی خاکزاد، سرپرست تیم فوتبال این باشگاه گفت: ناراحتى و نگرانى هواداران از بابت عدم نتیجه‌گیرى تیم محبوب‌شان را درک مى‌کنیم و به آنها حق مى‌دهیم، اما فراموش نکنیم که سوت‌هاى اشتباه و تأثیرگذار برخى داوران در دیدارهاى گذشته از یک سو و مصدومیت‌هاى پى‌در‌پى بازیکنان از سوى دیگر از ابتداى فصل تاکنون ، دو عامل اصلى عدم نتیجه‌گیرى تیم بوده است.

همچنین خاکزاد هواداران و دوست‌داران تیم فوتبال ماشین‌سازى تبریز را به خویشتندارى و تداوم حمایت‌ها از این تیم دعوت کرد.

از سوی دیگر، حسین خطیبی، مربی و دستیار رسول خطیبی در تیم ماشین‌سازی، اظهار داشت: به نمایندگى از سوى کادرفنى، بابت باخت مقابل پیکان از همه هواداران عذرخواهى مى‌کنم. ما شرمنده هواداران شدیم، اما دنیا به آخر نرسیده است. مطمئن باشید تیم با تزریق آرامش و کمک هواداران از این وضعیت خارج خواهد شد.

خطیبى در ادامه به ناداورى‌هاى اخیر علیه ماشین‌سازى اشاره کرد و گفت: امروز بازیکنان تمام تلاش‌شان را براى موفقیت انجام دادند با این حال همه دیدند که تیم داورى چه قدر ظالمانه علیه ما سوت زد ولى ما به دنبال توجیه نیستیم و مسئولیت باخت را به گردن مى‌گیریم. حالا هم به دنبال جبران هستیم. مطمئن باشید ماشین‌سازى دوباره به روزهاى خوب خود برمی‌گردد و نه تنها سقوط نخواهد کرد، بلکه لیگ را با رتبه‌اى آبرومند به پایان خواهد برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.