رئیس سازمان لیگ اسپانیا به اظهارات رئیس باشگاه بارسلونا که گفته است از او به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر تباس به خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا که گفته است از رئیس سازمان لیگ اسپانیا و کمیته برگزاری بازی‌های لالیگا به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت می‌کند، پاسخ داد.

تباس یک روز پس از حوادث جنجالی بازی بارسا و والنسیا - دیداری که در دقایق پایانی آن هواداران والنسیا اشیایی را به سمت بازیکنان بارسا پرتاب کردند - رویکرد بازیکنان بارسلونا را به خاطر تحریک کردن هواداران تیم میزبان زیر سؤال برد و آنها را به خاطر به زمین انداختن خودشان پس از پرتاب شدن یکسری اشیا از سوی هواداران والنسیا (از جمله بطری آبی که به سر نیمار خورد) مسخره و به پین‌های ورزش بولینگ تشبیه کرد. اظهارات تباس به مذاق بارتومئو خوش نیامده و به همین دلیل رئیس باشگاه بارسلونا گفته است که قصد دارد از تباس شکایت کند.

با این حال تباس معتقد است که حرف ناشاستی نزده است و هیچ ترسی از شکایت بارسایی‌ها ندارد. رئیس سازمان لیگ اسپانیا در واکنش به اظهارات بارتومئو گفت: همیشه گفته‌ام که هر باشگاهی حق دارد شکایت کند. اگر بارسلونا احساس می‌کند من حرف نادرستی زده‌ام و باید از من شکایت کند، تصمیمش برای من قابل احترام است و اتفاقاً آنها را برای انجام این کار تشویق می‌کنم.

تباس افزود: من آن‌طور که بارسایی‌ها فکر می‌کنند هیچ حرف تنش‌زایی نزده‌ام. در واقع اگر کسی صلاحیت اخلاقی و اجازه داشته باشد که درباره وجود خشونت در ورزشگاه‌ها حرف بزند، آن شخص رئیس لالیگاست. بارتومئو و بسیاری از افراد دیگر در رسانه‌ها باید به یاد داشته باشند که خاویر تباس همان کسی بود که به دفاع از لیونل مسی (ماجرای فرار کاپیتان تیم ملی آرژانتین از پرداخت مالیات) پرداخت و گفت احساس می‌کند که در حقش بی‌عدالتی شده است. من همان کسی بودم که از بارتومئو و ساندرو روسل (رئیس پیشین بارسلونا) هم دفاع کرد و گفت اتهامات ناروایی به آنها زده شده است (پرونده فرار باشگاه بارسلونا از پرداخت مالیات واقعی قرارداد نیمار). من مطمئنم که حرف‌هایم تنش‌زا نبوده‌اند، اما اگر بارسایی‌ها می‌‌خواهند از من شکایت کنند، می‌‌توانند این کار را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.