هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران با تداوم بردهای تیم گیتی پسند و صدرنشینی مطلق این تیم ادامه یافت و همچنین تیم تاسیسات دریایی با کسب پیروزی پرگل مقابل نماینده بندرعباس به جمع مدعیان بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم صدرنشین گیتی پسند مقابل تیم فرش آرای مشهد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا بدون حتی یک باخت و تساوی، با هفت برد و ۲۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

تیم تاسیسات دریایی که هفته گذشته مقابل دانشگاه آزاد شکست خورده بود، این هفته در بندرعباس به مصاف تیم آذرخش رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ میزبان خود را شکست بدهد. با این پیروزی، تاسیسات ۱۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول بازگشت.

حفاری اهواز که در رده دوم جدول قرار دارد، این هفته در تهران میهمان تیم دانشگاه آزاد و تیم حسین شمس بود. حفاری که از وجود بازیکنان تاثیرگذاری همچون فرهاد توکلی بهره می‌برد توانست در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ دانشگاه آزاد را شکست بدهد و با ۱۶ امتیاز به عنوان دومی خود در جدول ادامه بدهد. در دقایق پایانی این مسابقه هم بین بازیکن دانشگاه آزاد و عوامل تیم حفاری یک درگیری ایجاد شد که این درگیری با وساطت اعضای دو تیم ختم به خیر شد.

تیم قعرنشین طرح و توسعه الوند این هفته مقابل شهروند ساری قرار گرفت و در این بازی هم بازنده شد تا همچنان با ۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار داشته باشد.

نتایج و جدول هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

* یاسین پیشرو قم ۲ - مس سونگون ۵

* دبیری تبریز ۶ - ارژن شیراز ۴

* آذرخش بندرعباس ۲ - تاسیسات دریایی ۷

* شهرداری ساوه یک - مقاومت البرز یک

* طرح و توسعه الوند ۳ - شهروند ساری ۵

* دانشگاه آزاد ۲ - حفاری اهواز ۴

* فرش آرا یک - گیتی پسند ۳

۱- گیتی پسند اصفهان ۲۱ امتیاز

۲- حفاری اهواز ۱۶ امتیاز

۳- تاسیسات دریایی ۱۵ امتیاز

۴- مس سونگون ۱۴ امتیاز

۵- یاسین پیشرو ۱۳ امتیاز

------------------

۱۲- دانشگاه آزاد ۴ امتیاز

۱۳- آذرخش بندرعباس ۴ امتیاز

۱۴- طرح و توسعه الوند ۳ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.