سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی را فردی «دروغگو» خواند و گفت: عابدینی شهامت حضور در فدراسیون را نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش درباره حضورش در فدراسیون فوتبال که روز پنجشنبه صورت گرفت، گفت: من بیش از ١٢ ساعت در اینجا حضور داشتم اما آقای عابدینی با نیامدن به فدراسیون نشان دادند بی شهامت هستند.

وی افزود: امیدوار بودم که ایشان شجاعت لازم را داشته باشند و به فدراسیون بیایند و به من بگویند که چه توافقی با آقای تاج داشته اند که بعد از بازی با سوریه آن را عملی کنند.

کی روش خطاب به عابدینی گفت: ایشان نباید فراموش کنند که پیش از اینکه بخواهند از این توافق صحبت کنند باید حقوق کادر زحمتکش و مربیان تیم ملی را بیاورند. توافقی که ایشان با آقای تاج داشته اند نباید بعد از بازی با سوریه اتفاق بیفتد بلکه باید هم اکنون رخ دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فقط برای اطلاع اذهان عمومی می خواهم صحبتی که آقای تاج عنوان داشتند را بگویم و اینکه وی گفت هیچ صحبتی با آقای عابدینی نداشته و ایشان فردی غیرمسوول در مساله تیم ملی است؛ بنابراین آقای عابدینی دروغگوست.

کی روش در پایان خطاب به عابدینی گفت: تمام بازتابهای منفی این اتفاقات در اردوی تیم ملی در چند روز آینده با شما و گروه شماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.