تیم هیرنوین با گلزنی ملی پوش ایرانی خود بازی دشوار جام حذفی هلند در خانه تیم قدرتمند آیندهوون را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم های پی اس وی آیندهوون و هیرنوین شب گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه یان لوفرس به مصاف هم رفتند که در پایان یاران رضا قوچان نژاد پیروزی بزرگ دو بر یک را رقم زدند.

سه گل بازی تیم های آیندهوون و هیرنوین در نیمه اول وارد دروازه های دو تیم شد. ابتدا هیرنوین در دقیقه ۲۰ توسط یونس ناملی، هافبک تونسی خود به گل رسید و رضا قوچان نژاد، ملی پوش ایرانی این تیم نیز در دقیقه ۳۰ گل دوم را به ثمر رساند.

آیندهوون که انتظار دریافت دو گل در بازی خانگی جام حذفی را نداشت در دقیقه ۳۴ یکی از گل های خورده را به وسیله کانپل، مهاجم ۲۲ بلژیکی خود جبران کرد. نتیجه دو بریک تا پایان نیمه اول حفظ شد و در نیمه دوم نیز دروازه های دو تیم آیندهوون و هیرنوین بسته ماند تا یاران قوچان نژاد در شبی به یاد ماندنی پیروزی بزرگی را جشن بگیرند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام حذفی هلند را در خانه اش با شکست مواجه سازند.

رضا قوچان نژاد ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم هیرنوین بازی کرد و نقش موثری در صعود تیمش به دور بعدی رقابت های جام حذفی هلند داشت. تصاویری از رویارویی تیم های پی اس وی آیندهوون و هیرنوین را مشاهده می کنید:

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.