اهواز - دروازه بان تیم فولاد خوزستان گفت: هیچ اتفاقات استقلال تهران را فراموش نمی کنم ولی اشتباه آنها را با اشتباه جواب نمی دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب لو شامگاه پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای کسب پیروزی در این بازی تلاش کردیم. در پایان بازی همه بازیکنان ما به علت عدم کسب پیروزی به شدت ناراحت بودند و رختکن فولاد در سکوت فرو رفته بود.

وی افزود: از همه هواداران خونگرم خوزستان که این بازی را از نزدیک تماشا کردند و ما را مورد حمایت قرار دادند تشکر می کنم. آنها بدون حاشیه بازی را تماشا کردند و از دیدن یک بازی خوب لذت بردند.

طالب لو در خصوص قرار گرفتنش در برابر تیم سابقش نیز گفت: همیشه این کار برای من سخت است زیرا من از مکتب استقلال هستم و بازی کردن در برابر این تیم برای من سخت است ولی با این شرایط من امروز با تمام توان برای فولاد بازی کردم چرا که خوب می دانم هم هواداران استقلال تهران و هم هواداران فولاد خوزستان چنین انتظاری از من داشتند.

دروازه بان سابق استقلال تهران در خصوص اینکه انتظار می رفت به علت کنار گذاشتن از استقلال در ابتدای فصل، قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت این تیم نمی رفتی؟ نیز اظهار کرد: من تمام این سال ها تلاش کردم که بازیکن با اخلاق و با معرفتی باشم و قرار نیست اشتباه آنها را با اشتباه جواب دهم. حق هر مربی این است که بازیکنان مورد علاقه خود را در تیم خود نگه دارد ولی رفتاری که با من صورت گرفت اصلا خوب نبود.

طالب لو ادامه داد: آنها حتی می توانستند قبل از هر مسئله موضوع را حتی به صورت یک پیامک به من اطلاع دهند و این موضوع بسیار قشنگ تر بود. من شاید از این رفتار ناپسند بگذرم ولی هیچگاه آن را فراموش نمی کنم.

وی تصریح کرد: خرمگاه مربی استقلال را دوست دارم و از وی خیلی چیزها یاد گرفته ام ولی به او هم گرفتم که کاری که استقلال با من کرد را فراموش نمی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز پنج شنبه تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.