سرمربی تیم فوتبال جوانان عربستان از رویارویی با ایران به عنوان یک بازی بسیار بزرگ در شرایط سخت یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعد الشهری، سرمربی تیم فوتبال جوانان عربستان سعودی در نشست خبری پس از بازی با ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و صعود تیمش به فینال در ورزشگاه ملی منامه بحرین گفت: بازی بسیار بزرگی را با ایران در شرایط سختی پیش رو داشتیم. در خط حمله بسیار عالی و هیجان‌انگیز بودیم، اما مطمئن هستیم خط دفاعی عربستان در بازی بعدی این‌گونه ظاهر نخواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از رسیدن به بازی فینال قهرمانی آسیا خیلی خوشحال هستم. زمانی که نتیجه بازی ۲ بر صفر به نفع عربستان بود، تیمم در شرایط بسیار سختی قرار گرفت، زیرا بازیکنان می‌خواستند به استراحت بپردارند و از این نتیجه راضی به نظر می‌رسیدند. چند اشتباه نیز پس از این نتیجه مرتکب شده بودیم.

سعد الشهری در خاتمه گفت: من به تیمم در بازی فینال اعتماد کامل دارم و می‌توانیم با رفع اشتباهات خود به خصوص در خط دفاعی به قهرمانی برسیم. اولین بار بود که در چنین شرایطی همانند بازی با ایران قرار گرفتم. این بازی برای من و شاگردانم کلاس درسی بود. بازی فنی خوبی در طول ۹۰ دقیقه شاهد بودیم، اما باید در دیدار فینال تمرکز بیشتری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.