دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: حق هر مربی است که بازیکنانش را خودش انتخاب کند اما رفتاری که با من شد را فراموش نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید طالب‌لو بعد از تساوی فولاد خوزستان مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد به همه کسانی که در ورزشگاه حاضر بودند خسته نباشید بگویم و از تمام تماشاگرانی که در استادیوم من را مورد تشویق قرار دادند ممنون هستم.

وی افزود: مردم خونگرم خوزستان میهمان‌نوازی کرده و فکر می‌کنم دو تیم فوتبالی را ارائه کردند که همه از آن لذت بردند. ما برای سه امتیاز به زمین آمدیم و آخر بازی به خاطر تساوی در رختکن‌مان سکوت بود و هیچکس حرف نمی‌زد. افتخار می‌کنم که در کنار جوانان فولاد حضور دارم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

طالب‌لو در خصوص رفتاری که در ابتدای فصل با او صورت گرفت، گفت: من بازیکن مکتب استقلال هستم که بیش از یک دهه برای این تیم بازی کردم. از همین مکتب یاد گرفتم که خیلی‌ها را ببخشم و وفادار باشم و با شجاعت به زندگی ورزشی‌ام ادامه بدهم.

وی تأکید کرد: الان هم بازیکن فولاد خوزستان هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.

دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که که چه شد به سمت نیمکت این تیم رفتی، گفت: فکر می‌کنم که اخلاق و معرفت باعث می‌شود که خیلی چیزها را در این برهه نادیده بگیرم. قرار نیست اشتباه دیگران را با یک اشتباه جبران کنم و من هم سعی می‌کنم از اتفاقات بگذرم و گذشت کنم اما رفتاری که در استقلال با من شد را فراموش نخواهم کرد.

وی تأکید کرد: حق هر مربی است که بازیکنانش را خودش انتخاب کند و اصلا به این موضوع انتقادی ندارم ولی نحوه رفتار با یک بازیکن که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده این نیست. می‌شد با یک تماس و یا اس ام اس نحوه رفتارشان را تغییر بدهند اما این اتفاق نیفتاد.

خبرنگاری گفت: در گوش محمد خرمگاه همین موضوع را مطرح کردی که طالب‌لو پاسخ داد: من خرمگاه را خیلی دوست دارم و از او خیلی چیزها یاد گرفتم ولی به او گفتم رفتاری که با من شده را فراموش نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.