مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: بازیکنان بعد از آمدن خداداد عزیزی به آرامش نسبتاً خوبی رسیده‌اند و تمرکز خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، عباس دهقانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز از کاظمی تشکر می‌کنم که در مدت حضورش در تیم سیاه‌جامگان زحمات زیادی را برای این تیم کشید و به مدیران بابت انتخاب خوب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: همان طور که می‌دانید شرایط اقتصادی خوبی در کشور حاکم نیست. این مشکلات فوتبال را نیز تحت تأثیر قرار داده است در استان خراسان تیم‌های والیبال و بسکتبالی وجود داشتند که به دلیل همین مشکلات از بین رفته‌اند اما با وجود آنها دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی هم کسب کنند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه در مورد تیم نفت نیز عنوان کرد: نفت هم تیم خوب و یک‌دستی دارد و با هدایت علی دایی توانسته نتایج خوبی کسب کند اما ما آنها را آنالیز کرده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که تیمی پر تلاش و تلفیقی از جوانی و تجربه هستند. تیم نفت علاوه بر نقاط قوتی که دارد ضعف‌هایی هم دارد که امیدوارم بتوانیم از آن استفاده کنیم.

دهقانی در مورد مصدومان و محرومان تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: موسی ترائوره مصدوم است و امیدوارم به این دیدار برسد، شربتی نیز محروم است، محمد خانزاده و علی‌عسگر و همچنین آندره لازاریو و درویشی هم چند روزی است از تیم ما جدا شده‌اند امیدوارم با بازیکنان جوانی که داریم بتوانیم جای آنها را پر کنیم.

وی تصریح کرد: هر تیمی در این دیدار تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند موفق شود. تیم ما با آمدن عزیزی به آرامش نسبتاً خوبی رسیده است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.