تیم جوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست در نیمه اول مقابل عربستان به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو تیم فوتبال جوانان ایران و عربستان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی شهر منامه بحرین به دیدار هم رفتند که در نیمه نخست، ایران با حساب ۳ بر ۲ شکست را پذیرفت و به رختکن رفت.

امیرحسین پیروانی، تیم جوانان را با این ترکیب در نیمه نخست به میدان فرستاد:

شهاب عادلی، عارف غلامی، رضا شکاری، مهدی مهدی‌خانی، نیما مختاری، علی شجاعی، امید نورافکن، عارف آغاسی، رضا جعفری، شاهین عباسیان و ابوالفضل رزاق‌پور.

در نیمه اول، تیم کشورمان در دقایق ابتدایی تحت تاثیر حریف بود تا اینکه در دقیقه ۱۸ و روی یک صحنه معمولی، داور به سود عربستان، خطای پنالتی اعلام کرد که این توپ توسط سامی الناجی وارد دروازه ایران شد.

بعد از این گل، تیم جوانان کشورمان بازی را در دست گرفت و با قدرت و هوش بالا به طراحی حمله پرداختند. بازیکنان عربستان که به دفاع صرف رو آورده بودند، درهای عمق را بستند تا بازیکنان ما به سمت بازی مستقیم و ارسال از کناره‌ها روی بیاورند که این موضوع نتیجه‌ای برای ما در نیمه اول نداشت.

در ادامه، روی یک ضدحمله، عربستانی‌ها توسط ایمن شفیق الخلیف در دقیقه ۴۱ به گل دوم خود رسید اما رضا جعفری یک دقیقه بعد دروازه عربستان را باز کرد.

این پایان کار نبود چون سامی الناجی در دقیقه ۲+۴۵ گل دیگری برای عربستان به ثمر رساند و در ادامه، عارف آغاسی نیز روی یک ارسال کرنر ایران را به گل دوم در دقیقه ۴+۴۵ رساند. نیمه نخست با حساب ۳ بر ۲ به سود عربستان به پایان رسید.

قضاوت این دیدار به‌عهده فو مینگ از کشور چین بود و ما جی(چین) و پارک این سون(کره‌جنوبی) او را در این قضاوت یاری می‌کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.