ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بازی با استقلال اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر ۵ هزار نفر در ورزشگاه غدیر اهواز حضور دارند.

* در حالی که هواداران استقلال بنر مهدی رحمتی را در جایگاه خود نصب کرده‌اند هواداران فولاد بنر بزرگی از وحید طالب‌لو دروازه‌بان پیشین استقلال و خود را به نمایش درآورده‌اند.

* در حالی که بازرسی شدید بدنی از سوی هواداران صورت می‌گیرد و همه چیز تحت کنترل است اما یکی از هواداران فولاد با پرچم این تیم وارد زمین شد.

* حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور دارد.

* ترکیب فولاد خوزستان اعلام شده که براساس آن وحید طالب‌لو، ساسان انصاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، یوسف وکیا و عبدالله ناصری از ابتدا به میدان می‌روند.

* میثم مجیدی، وریا غفوری، سید حسین حسینی، سید محسن کریمی، سید مجید حسینی، مجتبی حق‌دوست و بهنام برزای نیمکت نشینان استقلال برای این دیدار خواهند بود.

* در حالی که گفته شده بود وریا غفوری به علت مصدومیت نمی‌تواند استقلال را در این دیدار همراهی کند اما این بازیکن به لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان اضافه شد و روی نیمکت می‌نشیند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو تقریبا همزمان برای گرم کردن وارد زمین شدند اما ترجیح دادند با یکدیگر برخوردی نداشته باشند. این در حالی است که طالب‌لو از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* علیرضا منصوریان نام میلاد زکی‌پور و میعاد یزدانی را از لیست ۱۸ نفره تیمش خط زد.

* هواداران استقلال در چند نوبت علیه پرسپولیس شعار سر دادند.

* اسماعیل شریفات که سابقه حضور در استقلال را دارد از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.