سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از شکست تیمش در دربی این شهر ابراز تأسف کرد و مدعی شد آبی‌پوشان تبریزی در پایان فصل جزو شش تیم بالای جدول خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در دربی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بهترین دربی هفت الی هشت سال اخیر را برگزار کردیم، ولی متأسفانه نتوانستیم امتیازی را در این دیدار کسب کنیم. در بدترین دقایق بازی گل خوردیم و سخت است بعد از آنکه از تیم حریف عقب افتادید بتوانید دوباره به بازی برگردید.

وی افزود: من منکر ارزش‌های بالای حریف نمی‌شوم، چون آنها بهترین مربی تاریخ لیگ برتر را دارند و بهترین تراکتورسازی چند سال اخیر هستند، اما اگر منصفانه نگاه کنید ما چهار موقعیت گل داشتیم، آنها یک و نیم فرصت گلزنی به‌دست آوردند. روی تمام تاکتیک‌های تیم حریف کار بودیم، اما تراکتورسازی مزد استفاده از بازیکنان بزرگ خود را گرفت.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: تیم تراکتورسازی از باتجربه‌ بازیکنانش استفاده کرد. اگر کسی جز ادینیو در تیم تراکتورسازی بود، شاید نمی‌توانست موقعیت‌های تیم حریف را تبدیل به گل کند. تراکتورسازی، از موقعیت‌های نصفه و نیمه‌اش به گل رسید، اما ما از موقعیت‌های صددرصدمان نتوانستیم به گل برسیم.

کمالوند در خصوص عملکرد بازیکنان تیم خود نیز تصریح کرد: داریوش شجاعیان که مصدوم شد و به بیمارستان رفت. از جوانان تیمم نیز بسیار راضی هستم. محمدرضا خلعتبری هم در این بازی خیلی خوب بود. تیم ما، فوتبال باکیفیتی بازی کرد. از کیفیت بازی، خیلی راضی هستم، اما از نتیجه، اصلاً رضایتی ندارم. با این فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند، مطمئن باشید صددرصد جزو شش تیم اول جدول خواهیم بود.

وی در مورد کم بودن هواداران تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: حالا ما این بازی را فاکتور می‌گیریم، اما دوست دارم هواداران از بازی‌های بعد، از تیم ما حمایت کنند. این فوتبال تماشاگر کم دارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که چرا برخی هواداران علیه تیمش شعار ضدفوتبال می‌دادند، اضافه کرد: گاهی می‌گفتند که ما ضدفوتبال بازی می‌کنیم، اما بازیکنان‌مان خیلی هم محکم بازی می‌کردند و دیدید که بازیکنان ما مصدوم شدند. من خدا را شکر هیچ توهینی در این استادیوم نشنیدم و به همین خاطر از همه هواداران تشکر می‌کنم. بازی امروز هیچ حرفی برای گفتن نگذاشت و تماشاگران بسیار خوب کار کردند.

کمالوند گفت: من جادوگر نیستم و مربی فوتبالم. تیم ما به راحتی، موقعیت گل می‌‌سازد و کوچک‌ترین موقعیتی به تیم حریف نمی‌دهد. وظیفه یک مربی طوری است که تیمش به راحتی موقعیت گل ایجاد کند و فرصتی هم به حریف ندهد، اما زدن ضربه آخر به خلاقیت بازیکنان بستگی دارد.

سرمربی گسترش فولاد در مورد داوری این دیدار نیز افزود: به نظر من اخطار به بابک حاتمی اشتباه بود و در صحنه اول، بازیکنان من اعتقاد داشتند روی شجاعیان، خطا انجام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.