هواداران تیم فوتبال استقلال هنگامی که وحید طالب‌لو برای گرم کردن وارد زمین شد این بازیکن را که اکنون در فولاد خوزستان حضور دارد را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه غدیر به مصاف یکدیگر می‌روند.

* قبل از شروع بازی پرچم‌هایی در اختیار هواداران فولاد خوزستان قرار داده می‌شد که این مساله باعث هرج و مرج روی سکوها شد همچنین تعدادی از هواداران فولاد خوزستان با ماموران برقراری امنیت روی سکوها دچار اختلاف شدند.

* مهدی رحمتی از استقلال و وحید طالب‌لو از فولاد خوزستان اولین بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند.

* طالب‌لو دروازه‌بان فولاد که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد از سوی هواداران استقلال به شدت مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آنها رفت. همچنین اسماعیل شریفات دیگر بازیکن فولاد هم با برخورد گرم هواداران استقلال روبرو شد.

* ارنست مهاجم فولاد که هنوز شرایط بازی برای فولاد را پیدا نکرده است با پرچم این تیم در حالی که لباس غیرورزشی بر تن داشت در کنار زمین حاضر شد و مورد تشویق هواداران فولاد قرار گرفت.

* هواداران استقلال در چند مقطع شروع به تشویق علیرضا منصوریان سرمربی تیمشان کردند که این مساله با سر و صدای هواداران فولاد و اعتراض آنها همراه شد.

* هواداران فولاد در چند مقطع علیه هواداران تهرانی استقلال شعار سر دادند.

* بختیار رحمانی کاپیتان اسبق فولاد که در استقلال حضور دارد با برخورد بی‌تفاوت هواداران فولاد روبرو شد.

* تک تک بازیکنان فولاد و استقلال از سوی هوادارانشان مورد تشویق قرار گرفتند.

* هیچ کدام از سرمربیان استقلال و فولاد هنگام گردم کردن کنار زمین حاضر نشدند.

* تا به این لحظه بیش از ۱۰ درصد ورزشگاه که حق قانونی تیم میهمان است در اختیار استقلال قرار داده شده است.

* پوریا غفوری که از مشکل مصدومیت رنج می‌برد در لیست بازیکنان ذخیره استقلال قرار دارد.

* بنری از سوی هواداران فولاد که تصویر وحید طالب‌لو روی آن قرار دارد در ورزشگاه نصب شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.