در حال حاضر حدود یک هزار هوادار در استادیوم حضور دارد که همگی آنان هواداران تیم تراکتورسازی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی امروز در حالی از ساعت ۱۴:۴۵ در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ هوادار در استادیوم حضور دارد که همگی آنان هواداران تیم تراکتورسازی هستند.

زمانی که ناظران برگزاری مسابقه برای بررسی شرایط چمن وارد زمین شده بودند هواداران با شعارهایی به آماده نبودن استادیوم یادگار امام اعتراض کردند.

هنگامی که بازیکنان تیم تراکتورسازی برای گرم کردن بدن‌های خود وارد زمین شدند هواداران آنان را تشویق کردند این در حالی است که هنگام حضور بازیکنان گسترش فولاد در زمین، هواداران هیچ واکنشی به آنان نشان ندادند.

بازیکنان تیم تراکتورسازی پس از حضور در زمین ابتدا به سمت بازیکنان تیم گسترش فولاد رفتند و با آنان خوش و بش کردند.

هواداران تراکتورسازی تک تک بازیکنان این تیم را با لقب‌های خاص خود مورد تشویق قرار دادند در حالی که همیشه مهدی کیانی به عنوان کاپیتان اولین بازیکن تشویقی از سوی هواداران بود در این دیدار کرار جاسم به عنوان نخستین بازیکن از سوی هواداران تشویق شد.

فرزاد حاتمی خوش و بش گرمی با امیر بهمن خدا کرم مربی تیم گسترش فولاد داشت و برای لحظاتی با او به گفت‌وگو پرداخت.

هومن ثابت به تازگی به کادر پزشکی تیم تراکتورسازی اضافه شده در این دیدار برای نخستین بار در کنار این تیم حضور دارد.

محمدامین درویشی بازیکن تیم گسترش فولاد پیش از آغاز بازی به سمت هوادار معلولی که در کنار زمین حضور داشت رفت و او را در آغوش گرفت.

چند تن از هوادارانی که در جایگاه ویژه حضور دارند، ابتدا با علیرضا جلیلی مربی گسترش فولاد و سپس با حسن آذرنیا خوش و بش کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.