سرمربی منچسترسیتی می گوید که دلیل تعویض کاپیتان تیمش در بین دو نیمه، اعلام او مبنی بر خستگی اش بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته (چهارشنبه) دو تیم فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس، در ورزشگاه «اولدترافورد» به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

«وینسنت کمپانی» مدافع ۳۰ ساله منچسترسیتی که در فصل گذشته دوباره مصدومیتش تکرار شده بود، پس از اینکه در تساوی یک بر یک روز یکشنبه تیمش مقابل ساوتهمپتون ۷۸ دقیقه در زمین حضور داشت، شب گذشته نیز برای دومین بار در این فصل از ابتدا وارد میدان شد. اما بین دو نیمه «الکساندر کولاروف» جایگزین «کمپانی» شد.

بعد از این بازی «پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: او (کمپانی) به ما گفت که خسته است و آمادگی بازی کردن در نیمه دوم را ندارد.

همچنین «گواردیولا» بعد از اینکه در باخت چهار بر صفر هفته گذشته تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، به ملی پوش بلژیکی اش بازی نداده بود، گفت که ذهن «کمپانی» برای بازی کردن در «نیو کمپ» آماده نبود.

این مربی اسپانیایی بعد از باخت در دربی افزود: مهم این است که وی بعد از ۲ سال مصدومیت، سه روز پیش ۷۰ دقیقه و امروز ۴۵ دقیقه بازی کرد ولی مصدوم نشد. برای گام اول، خوب است. بعد از نیمه اول وی با وجود اینکه می دانست در گذشته چه اتفاقی برایش افتاده است، احساس خوبی نداشت.

«کمپانی» فصل گذشته در پنج مقطع با مصدومیت عضلانی اش دست و پنجه نرم می کرد که همین موضوع باعث شد تا او تنها در ۲۰ بازی از ۵۹ بازی تیمش از ابتدا به میدان برود و فقط در ۳۱ دیدار از ۵۱ بازی فصل ۱۵-۲۰۱۴ حضور داشت.

وی همچنین مسابقات یورو ۲۰۱۶ را به خاطر مصدومیت از ناحیه ران از دست داد که او را برای چهار ماه خانه نشین کرده بود و این فصل تحت هدایت «گواردیولا» تنها در چهار بازی به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.