رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی‌روش خودش می‌خواهد تنها قهرمان ملی باشد، گفت: هر زمان موفقیت تیم ملی است تنها برای آقای کی‌روش است و کسی نقشی در آن ندارد!

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به صحبت‌هایی کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش می‌خواهد خودش تنها قهرمان ملی باشد و کسی هم نمی‌تواند در موفقیت او شریک شود! موفقیت تیم ملی فقط برای او است.

وی در رابطه با اینکه کی‌روش گفته اخبار جلسه با تاج چطور به گوش عابدینی رسیده افزود: اگر جلسه پشت در بوده است پس چطور کی‌روش پس از آن مصاحبه کرده و اخبار جلسه را گفته است ، اگر اخبار داخل جلسه محرمانه بود پس کی‌روش نباید حرف می‌زد.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: کی‌روش در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفته که مدیریت بیرون چمن سبز باخته است. ایشان که این حرف را می‌زند آیا می‌داند که چه مدیریتی در سطوح مختلف کشور صورت گرفت تا بازی برابر کره در شب عاشورا برگزار شود.

کی‌روش از آسمان بر اساس یک دستور به ایران آمده!

عابدینی اضافه کرد: کی‌روش به نحوی صحبت می‌کند که انگار بر اساس یک دستور و از آسمان به ایران آمده است تا تیم ما را هدایت کند. متاسفانه ایشان هیچ وقت از مدیریت راضی نبوده است. هنگامی که کفاشیان در فدراسیون بود، خوب بود اما همینکه از فدراسیون رفت صحبت ها علیه او آغاز شد و آدم بده شد.

کی‌روش مگر تخصص پزشکی دارد که ایفمارک را گرفت؟

وی در ادامه گفت: فدراسیون تلاشش را کرد تا کی‌روش را راضی کند. او ایفمارک را گرفت که به عقیده من نباید این کار صورت می‌گرفت. مگر ایشان تخصص پزشکی دارد که ایفمارک به وی داده شد؟ هر آنچه که کی‌روش خواسته به وی داده شده است و تاج از زیر سنگ هم که شده پول جور کرده تاخواسته ها را براورده کند.

عابدینی اضافه کرد: تهیه پرواز چارتر و لباسی که مد نظر کی روش بود آیا کمک کردن به تیم ملی نیست و مدیریت ندارد. ما به کی روش ثابت کردیم که از تیم ملی حمایت می کنیم و با ایشان رفاقت کردیم. اگر ایشان نمی تواند رفاقت کند واقعا بگوید نه اینکه قبل از هر بازی این گونه صحبت کند.

کی روش مگر حساسیت این شرایط را نمی داند

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کی روش در اکثر مواقع حساس صحبت هایی انجام داد که کسی نمی توانست جوابش را بدهد مگر خود آقای کی روش حساسیت این شرایط را نمی دانست. آیا این صحبت ها را بعد از بازی با سوریه نمی توانست انجام دهد که ما هم حرفهایمان را بزنیم.

در همه جلسات می خواهد برود!

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کی روش در هر جلسه به نحوی برخورد می کند که می خواهد برود. مگر در زمانی که در استرالیا بود نگفت که بلیتش را برای بازگشت به کشورش گرفته و چند جلسه دیگر قبل از بازیهای حساس کی روش همیشه این صحبت ها را می کند.

حرف استعفای کی روش نقل قول از فدراسیون بود

عابدینی در رابطه با اینکه گفته شود کی روش قصد دارد برود، خاطرنشان کرد: این موضوع صحبت من نبود و نقل قول از فدراسیون بود که آن را گفتم. افتخارات تیم ملی برای شخص نیست و پشت هر موفقیتی برنامه ریزی صحیحی صورت گرفته که این برنامه ریزی برای فدراسیون است. مگر تیم جوانان ایران با مربی ایرانی به جام جهانی صعود نکرد؟ همچنین تیم نوجوانان، تیم فوتسال ما با مربی داخلی مگر سوم دنیا نشد. تمام زیرمجموعه های فدراسیون فوتبال موفق بودند و همه این موفقیت ها با برنامه ریزی صورت گرفته است.

عابدینی تصریح کرد: تاج تلاش کرده تا در هر زمان بهترین امکانات را فراهم کند و هنگامی که تیم فوتبال به ازبکستان رفت همراه تیم پاداش بازیکنان و کادر هم به این کشور ارسال شد. این هزینه ها را چه کسی مدیریت می کند؟

وی در پایان در رابطه با شکایت جیووا از فدراسیون فوتبال گفت: ما شاکی این شرکت هستیم و نباید همیشه مرغ همسایه غاز باشد. مسئولین حقوقی فدراسیون بدنبال حل این موضوع هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۷ )