سرمربی شیاطین سرخ پس از پیروزی تیمش بر رقیب همشهری خود به تمجید از هواداران منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم‌ تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر بر منچسترسیتی غلبه کرد و به نوعی انتقام شکست ۲ بر یک در رقابت‌های لیگ برتر را از شاگردان پپ گواردیولا گرفت، پس از بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: بازیکنانم در این بازی هر کاری که می‌توانستند انجام دادند و شایسته این پیروزی بودند. خیلی خوشحالیم.

وی افزود: در یک هفته اخیر، همه چیز علیه ما پیش رفت، اما ما افرادی حرفه‌ای هستیم. هواداران عمیقاً بابت نتایج منفی اخیرمان ناراحت بودند و این بازی فرصت خوبی بود تا این حس را از وجود آنها پاک کنیم. پیروزی در این دیدار و حذف منچسترسیتی حالا حس بهتری را به همه هواداران داد.

پپ گواردیولا در این دیدار ترکیب به نسبت ضعیف‌تری را روانه میدان کرد و از بازیکنان اصلی خود کمتر استفاده کرد و در نهایت ششمین بازی بدون برد منچسترسیتی رقم خورد. در سوی دیگر اما مورینیو که تیمش در هفته اخیر لیگ برتر شکست ۴ بر صفر را مقابل چلسی تجربه کرده بود، تقریباً تیم اصلی خود را روانه میدان کرد.

وقتی در مورد این موضوع از مورینیو سئوال پرسیده شد، او اینطور پاسخ داد: بله، ما روی روند نتیجه‌گیری خوبی بودیم که متحمل شکست سنگینی برابر چلسی شدیم، چیزی که منچستریونایتد با توجه با تاریخچه‌ای که دارد، شایسته‌اش نبود. وقتی من در باشگاهی هستم، قلبم متعلق به هواداران است و عمیقاً حس آنها را درک می‌کنم.

آقای خاص در تمجید از هواداران منچستریونایتد هم اظهار داشت: واقعیت این است که تاکنون هوادارانی این‌چنینی ندیده‌ام. ما ۴ بر صفر مغلوب چلسی شدیم، اما آنها دست از حمایت ما برنداشتند. در این دیدار هم اولدترافورد مملو از هواداران‌مان بود و به معنای واقعی تیم را مورد حمایت قرار دادند. آنها عاشق منچستریونایتد هستند.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به نوعی پاسخ این محبت انها را می‌دادیم. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند، اما حتی اگر در این دیدار شکست می‌خوردیم، حس فوق‌العاده‌ای به دست آوردیم، چون بازیکنان نشان دادند که تیم برای‌شان مهم است و برای هواداران می‌جنگند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.