سرمربی سفیدپوشان مادریدی پس از برد پرگل شاگردانش برابر حریف دسته سومی‌شان به تمجید از ویژه از مدافع میانی خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال‌مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا در حالی که زین‌الدین زیدان به چند ستاره اصلی خود استراحت داده بود، با نتیجه ۷ بر یک میزبان خود، لئونسای دست سومی را شکست داد تا صعودش به دور بعد پیش از بازی برگشت راحت‌تر از حد تصور شود. برای رئال‌ در این دیدار جیانی زویورلون (۶- گل به خودی)، مارکو آسنسیو (۳۲ و ۵۳)، آلوارو موراتا (۴۶ و ۵۵)، ناچو فرناندس (۶۸) و ماریانو میخیا (۹۰) گلزنی کردند. در این بین گل ناچو که با ضربه قیچی برگردان و به شکل فوق‌العاده‌‌ زیبایی به ثمر رسید، تمجید ویژه زیدان را به همراه داشت.

زین‌الدین زیدان که خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۲-۲۰۰۱ با شوتی سرکش و به یادماندنی، گل پیروزی بخش رئال‌مادرید در برد ۲ بر یک برابر بایرلورکوزن را به ثمر رساند، در تمجید از زننده گل ششم تیمش در این دیدار به خبرنگاران گفت: گلی که ناچو به ثمر رساند، عادی نبود. برای او خوشحالم. این گل در تاریخ ثبت خواهد شد. به نظرم گل ناچو از گلی که من در فینال لیگ قهرمانان به ثمر رساندم و به نهمین قهرمانی رئال‌مادرید ختم شد، بهتر بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها با اشاره به اینکه رئال‌مادرید تمدید قرارداد چند بازیکن دیگرش از جمله کریستیانو رونالدو را در دستور کار دارد، تأکید کرد: تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی حیاتی است. می‌خواهیم رونالدو سال‌های بیشتری در رئال‌مادرید بماند. این آرزوی ماست. به دنبال این هستیم که این تیم کنونی که تیم خیلی کاملی است را حفظ کنیم. سعی می‌کنیم سال‌های بیشتری را با این تیم به کارمان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.