آبی پوشان تهران عصر پنجشنبه دیدار سختی را مقابل فولاد خواهند داشت و انتظار می رود فولاد لقمه گلوگیری برای استقلال در هفته دهم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال تهران پس از سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز برابر ذوب آهن، سیاه‌جامگان و سایپا تهران به سدی محکم به نام فولادخوزستان رسیده است و قطعا روز مشکلی را برابر این تیم اهوازی خواهد داشت.

آبی پوشان تهرانی پس از سه پیروزی و با روحیه خوب آماده دیدار برابر فولاد هستند و منصوریان می داند که فولاد مهاجمان فرصت طلبی دارد و یک لحظه غفلت از خط دفاعی می تواند سه امتیاز را به حساب اهوازی ها واریز کند.

سرمربی استقلال در بازی های اخیر خود تقریبا به یک ترکیب خوب دست پیدا کرده و به گفته مدیر فنی این تیم بازیکنان به درک متقابل رسیده و دیگر نیازی به این ندارند که بخواهند برای هر بازی توجیه شوند.

اما مشکل بزرگی که برای استقلال و منصوریان بوجود آمد مصدومیت خسرو حیدری و ووریا غفوری است که باعث شده این دو بازیکن غایبان بزرگ آبی ها در دیدار برابر فولاد باشند.

منصوریان برابر سایپا نیمه اول را بدون گل به پایان رساند اما در نیمه دوم و با تعویض های به موقعی که انجام داد توانست به سه امتیاز برابر سایپا دست پیدا کند و تیمش را تا رده پنجم جدول بالا ببرد.

خط دفاع استقلال اگرچه مقابل سایپا اشتباهاتی داشت اما توانسته به یک هماهنگی دست پیدا کند و این می تواند تا حدودی خیال منصوریان را راحت کند اگرچه مهاجمان فولاد سرعتی هستند و مهار آنها مشکل است و سرمربی استقلال هم می داند که با چه مهاجمان زهرداری رو به رو است و باید خط دفاعی اش آماده جدال با این مهاجمان باشد.

شاید منصوریان بیش از هر کس به دروازه بان خود دل خوش کرده زیرا او در برابر سایپا عملکرد خیره کننده ای داشت و اگر با همین آمادگی مقابل فولاد ظاهر شود مطمئنا کار برای فولادی ها برای رسیدن به گل سخت خواهد شد.

فولاد خوزستان که در دیدار هفته گذشته خود برابر تراکتورسازی به تساوی دو بر دو دست پیدا کرده بود در اهواز نمی خواهد بازنده باشد و تنها به دنبال سه امتیاز است تا بتواند خود را از رده نهم جدول جدا کرده و به بالاتر برسد.

روز پنجشنبه منصوریان و یارانش می دانند که فولاد لقمه گلوگیری برای آنها خواهد بود و پیروزی در مقابل تیمی که در اهواز و با حضور تماشاگرانش بازی های خوبی از خود ارائه می دهد، سخت است اما دور از انتظار نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.