مدیر تیم‌های ملی کشورمان گفت: برای کشوری که تیم‌های ملی فوتبالش در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب کرده، باید امکانات زیرساختی مناسبی هم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال ساحلی درباره گلایه بازیکنان این تیم نسبت به تفاوت‌هایی که در فوتبال و فوتسال وجود دارد، گفت: به طور مشخص در عرصه بین‌المللی هم این تفاوت‌ها وجود دارد، اما فوتبال ساحلی ما ظرفیت‌های خوبی دارد و فدراسیون تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای آنها فراهم کند، اما اولین نیاز ما امکانات سخت‌افزاری و زمین مناسب است.

وی در باره اینکه چرا لباس تیم فوتبال ساحلی با برند لباس بزرگسالان متفاوت است، اظهار داشت: قطعاً در شرایط کوتاه‌مدت امکان اینکه برند را تغییر دهیم و حداقل ۶ ماه زمان لازم است تا بتوانیم یک برند بین‌المللی بیاوریم، اما به هر حال این برند از قبل وجود داشته است و برای تیم‌های ملی پایه و تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین تیم ملی فوتسال مشغول به کار است.

مدیر تیم‌های ملی در خصوص اینکه چرا روی این لباس‌ها برچسب چسبانده شده، افزود: برخی از مختصات فنی روی لباس تیم ملی رعایت نشده و این درحالی است که مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره از قبل اعلام شده بود. از آنجایی که برند تیم ملی از قبل از این ثبت شده بود نمی‌توانستیم آن را تغییر دهیم. برای اینکه جریمه نشویم مجبور شدیم بخشی از خطای فنی این لباس‌ها را بپوشانیم.

وی در پاسخ به این سوال که بابت این کار نگران شکایت نیستید، اظهار داشت: این جزو ویژگی‌های مسابقات است که همان‌طور که گفتم باید رعایت شود.

ساکت در خصوص زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان و اینکه احتمال دارد زمین پژوهشگاه صنعت نفت زیر کشت برود،‌ افزود: حتماً زمین پژوهشگاه شرکت نفت و ورزشگاه آزادی با ما همکاری خواهند کرد. اما به هرحال تیم ملی نیاز به چند زمین تمرین باکیفیت دارد. زمین شماره دو ورزشگاه ازادی در حال حاضر در حال بازسازی است و در آذرماه کشت آن انجام می‌شود. البته برای کشوری که در همه عرصه‌ها موفقیت‌هایی کسب کرده باید امکانات زیرساختی خوبی وجود داشته باشد و این مسئله در یک زمان میان‌مدت قابل تأمین خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی تصریح کرد: فقط ورزشگاه پژوهشگاه جوابگو نیست و ما باید بهترین زمین تمرینی را برای تیم ملی فراهم کنیم. خیلی‌ها می‌گفتند زمین شماره یک کیفیت خوبی دارد، اما با نظارتی که انجام شد، مشاهده کردید که وضعیت آن چطور است. این درحالی است که حتی کی‌روش هم این مسئله را گفته بود و دیدید که با اولین باد پاییزی وضعیت زمین دگرگون شد. مطمئناً بعد از اینکه با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ وضعیت چمن زمین شماره دو ورزشگاه آزادی مناسب شد، زمین شماره یک را هم یک کار مناسب روی آن انجام خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.