بازیکن سابق باشگاه یوونتوس از زمانیکه به «اولدترافورد» برگشته است، برای ثبات در ترکیب اصلی تیم جنگیده است و مربی اش احساس می کند وی می تواند در نقشی دفاعی تر پیشرفت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است «پل پوگبا» تمام ویژگی های یک «مدافع میانی فوق العاده» را دارد. با توجه به اینکه «پوگبا» با انتقالش به یونایتد رکورد نقل و انتقالات را شکست و از ابتدای این فصل همواره عملکرد مطلوبی نداشته است٬ بحث و جدل ها بر سر وی اوج گرفته است.

«پوگبا» تحت هدایت «مورینیو» اغلب به عنوان هافبک میانی به کار گرفته شده است، اگرچه اکثر کارشناسان معتقدند که وی باید نزدیکتر به خط حمله بازی کند. اما سرمربی سابق چلسی احساس می کند که مرد فرانسوی اگر بازی اش را در زمین از عقب تر شروع کند، می تواند پیشرفت کند.

به نقل از «اسکای اسپورت» وی گفت: او بازیکن تراز اولی است و به نظرم با کیفیت پاس هایش، بازی روی هوایش و چالاکی اش با توجه به بدن بزرگش، می تواند یک مدافع وسط فوق العاده باشد. در قسمت تدافعی بازی٬ در حالیکه از عقب پا به توپ شود می تواند یک دفاع میانی در حد پدیده باشد. او می تواند در پستهای زیادی بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.