قم - سر مربی تیم پدیده خراسان با بیان اینکه روزهای خوبی برای این تیم در راه است، گفت: ما از محرومیت‌های صبا و تغییرات این تیم برای پیروزی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پدیده خراسان و صبای قم که عصر فردا پنج‌شنبه در قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم بازی فردا به گونه‌ای باشد که تماشاگران را راضی کند.

وی وقفه‌های ایجاد شده در لیگ، مصدومیت بازیکنان و بد شانسی تیمش را مانع موفقیت در هفته‌های گذشته دانست و گفت: وقفه‌های لیگ مانع داغ شدن تنور مسابقات می‌شود.

سرمربی تیم پدیده خراسان افزود: تیم ما از توان بالاتری در لیگ برخوردار است و هرچه بگذرد این توان در نتایج معلوم می‌شود.

وی با اشاره به محرومیت سه بازیکن اصلی صبا و تغییراتی که در این تیم رخ می‌دهد، عنوان کرد: ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و تمام بازی‌های صبا و تقاط قوت و ضعف آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم.

مهاجری تصریح کرد: ما برای بازی فردا محروم نداریم، ولی مصدوم داریم که اگر در تمرینات امروز مشکلشان حل شده باشد می‌توانند در بازی فردا به میدان بروند.

وی در خصوص وجود مشکلات مالی در تیم پدیده خراسان نیز گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما باید بتوان مدیریت کرد چرا که با داد و فریاد مشکلات حل نمی‌شوند.

سر مربی تیم پدیده خراسان در پایان افزود: نگاه ما به جام حذفی نگاه جدی است و برای آن تلاش خواهیم کرد و روزهای خوبی برای این تیم در راه است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در چارچوب دیداری از هفته دهم نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه عصر پنجشنبه ششم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت تورج حق‌وردی به مصاف یکدیگر می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.