دکتر سجادی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات دکتر محمود گودرزی گفت: در سه سالی که در خدمت ایشان بودیم اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش انجام شد که همه ما موظف هستیم از این اقدامات حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با سرپرست و معاونان وزارت ورزش و جوانان طبق برنامه هر ماه در ساختمان وزارتخانه برگزار شد. در جلسه امروز گزارش مدیرکل دفتر برنامه ریزی دفتر آموزش، گزارش رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباه بازی های المپیک و نیز معرفی سامانه مبین توسط رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست نصرالله سجادی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به خدمات وزیر مستعفی ورزش و جوانان، گفت: باید از تلاشهای خالصانه دکتر گودرزی در این حوزه بزرگ حمایت و تشکر کنیم. در نقدها باید انصاف و اخلاق را رعایت کنیم. اگر کسی نسبت به عملکرد مسئولی نقد دارد، چه خوب است تا زمان مسئولیت آن فرد مطرح کند.

دکتر سجادی با تاکید بر حمایت از گزینه‌های پیشنهادی دولت برای سه وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما از وزاری پیشنهادی به ویژه در حوزه ورزش و جوانان حمایت می‌کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر انجام وظایف و فعالیت‌های این وزارتخانه به روال گذشته، خواستار انجام کارها با جدیت، توان و آرامش بیشتر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.