قم - سر مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نوع سوت زدن داورها نباید به گونه‌ای باشد که یک تیم را متضرر کند و امیدواریم در بازی مقابل پدیده خراسان شاهد اینگونه داوری نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمصد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم صبای قم با پدیده خراسان که عصر فردا پنج‌شنبه در هفته دهم شانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس در قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها به هم کسب امتیاز در این بازی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه پدیده خراسان تیم خوبی است و از بازیکنان توانمندی برخوردار است، گفت: امیدواریم با یک بازی منطقی مقابل این تیم بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه در بازی فردا سه بازیکن اصلی ما محروم‌ هستند، افزود: اگر طبق نکات فنی و تمریناتی که انجام داده‌ایم بازی کنیم پیروز بازی خواهیم بود.

وی با اشاره به بازی گذشته تیم صبای قم، عنوان کرد: می‌توانستیم در آن بازی سه امتیاز را بدست آوریم ولی شرایط به گونه‌ای شد که تا دقایق پایانی ۹ نفره بازی را کنترل کنیم و به حداقل امتیاز راضی باشیم.

مرفاوی با بیان اینکه انتظار داریم تا اشتباهات داوری به حداقل برسد، ادامه داد: نوع سوت زدن داورها نباید به گونه‌ای باشد که یک تیم را متضرر کند و امیدواریم در بازی فردا شاهد اینگونه داوری نباشیم.

وی با اشاره به دیدار مدیر عامل باشگاه صبا با رئیس مجلس شواری اسلامی، تصریح کرد: قول‌هایی برای کمک به این تیم شده است و امیدواریم مسئولان به ویژه رئیس مجلس که نماینده این شهر است تیم صبا را به خوبی درک و درصدد رفع آن‌ها اقدام کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان از بازیکنان این تیم تشکر کرد که با همه سختی‌ها شرایط تیم را درک می‌کنند و با انگیزه به بازی خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: بعد از بازی فردا به تیم دو روز استراحت داده می‌شود سپس تمرینات خود را شروع می‌کنیم تا در بازی‌های حدفی بتوانیم سهمیه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.