سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: شرایط تیم ما ایده‌آل نیست اما همه بازیکنان ما برای پیروزی در بازی فردا مصمم هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: اینکه بگویم شرایط ما ایده‌آل است و در بهترین شرایط قرار داریم درست نیست چون شرایطی که ما در حال حاضر در آن گیر کرده‌ایم برای ما آزاردهنده است اما همه بازیکنان ما پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مصمم شدند که فردا یک بازی خوب و همراه با ۳ امتیاز را داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم از شرایط بحرانی و چالشی که داریم خارج شویم. همچنین از امیر قلعه‌نویی و باشگاه تراکتورسازی نیز تشکر می‌کنم که حاضر شدند زمین خود را در اختیار ما بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های گذشته گفت: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد تنها یک نفر مقصر نیست و همه مجموع مقصر شناخته می‌شوند اما برخی‌ها که در فضای مجازی ادعا می‌کنند که ماشین‌سازی باید قهرمان شود و یا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند هدفی جز حاشیه‌سازی ندارند؛ به این افراد توصیه می‌کنم که این موضوع را در نظر بگیرند که ما در نخستین فصل حضورمان در لیگ برتر به دنبال بقا در این مسابقات هستیم.

خطیبی تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر سرماخوردگی دارد و دچار یک ویروس شده است که این مشکل به زودی حل می‌شود. ما در دیدارهای گذشته‌‌مان همواره ۲،۳ بازیکن تأثیرگذار را در اختیار نداشتیم و زمانی که یک تیم چند بازیکن تأثیرگذار خود را از دست می‌دهد کمرش می‌شکند. همچنین ما تنها تیمی محسوب می‌شویم که پس از اتمام بازی‌هایمان یک حمام برای دوش گرفتن نداریم که این موضوع باعث می‌شود بازیکنانمان دچار سرماخوردگی شوند.

وی ادامه داد: تیم ما دچار معضل شده است اما سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم. بعضی‌ها منافع‌شان به خطر افتاده و می‌خواهند برای تیم حاشیه‌سازی کنند اما ما در دیدارهای گذشته بیشترین ضربه را از داوری خوردیم که امیدوارم فردا این اتفاق تکرار نشود. من به قولی که به هیئت مدیره دادم عمل می‌کنم و حتماً تیم را در لیگ برتر نگه می‌دارم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد شناختش از تیم پیکان گفت: ما ۲ بازی قبلی آنان را آنالیز کردیم و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار می‌کنیم. همانند دیدارهای گذشته چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما امیدواریم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا شرایطمان کمی بهتر شود.

خطیبی گفت: ادسون هنریکه، مهدی قریشی، سامان نریمان‌جهان و پیام صادقیان غایبان تیم ما مقابل پیکان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.