سر مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: کادرفنی تلاش خود را بیشتر کرده و می‌خواهیم سه امتیاز را با انجام یک بازی خوب بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان گفت: ۴-۵ هفته نبودم که دلایل خودش را داشت ولی خیلی‌ها فکر کردند بخاطر شکست در نشست‌ها نبودم. شرایط تیم ما خیلی خوب و ایده‌آل نیست. تیمی که باخته ما را هم آزار می دهد. این مسایل دلایل خاص خودش را دارد اما کادرفنی تلاش خود را بیشتر کرده و می‌خواهیم سه امتیاز را با انجام یک بازی خوب بگیریم. از امیر قلعه‌نویی و مجموعه تراکتورسازی تشکر می‌کنم که زمین‌شان را برای بازی در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد نقطه ضعف صحبت کنم و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصرند. برخی از آقایان این تیم را در حد مدعی می‌دانند و می‌گویند ماشین‌سازی باید آسیایی شود و ما را مقابل هواداران قرار بدهند و حاشیه‌هایی برای ما به وجود می‌اورند. برنامه ما در لیگ برتر امسال ابقا در لیگ برتر است و ما طبق برنامه با هیات مدیره باشگاه پیش می‌رویم. تیم ما یک سرماخوردگی دارد ویروسی گرفته که درست می‌شود. البته برخی از انتقادها قابل احترام است. مثالی بزنم. پرسپولیس مقابل قشقایی شکست خورد و حذف شد و آن هم بخاطر غیبت ۲-۳ ملی پوش، با این حال هیچکس نمی‌گوید که ما در هر بازی سه چهار بازیکن مصدوم و بیمار داریم و دلیل این مساله را به مدیرعامل گفته‌ایم. زیرا زمین تمرین ما دوش ندارد و بعد از تمرین بازیکن ما سرما می‌خورد و بدنش تحلیل می‌رود و سپس عضله بازیکنان دچار کشیدگی می‌شود. این معضل باید حل شود.

خطیبی تصریح کرد: به مسئولان باشگاه‌ هم این مسایل را گفتم تا حل شود. نگویند ماشین سازی مدعی قهرمانی است. برخی منافع‌شان به خطر افتاده و مطالبی را درگروه‌های مجازی می‌نویسند که درست نیست و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. نمی‌گویند ما ۴ مصدوم داشته‌ایم. وقتی دو بازیکن مصدوم داشتیم. گفتم پرسپولیس در غیاب دو بازیکن کلیدی‌اش شکست خورد و حذف شد. با این حال ما هم مشکلاتی مثل مصدومیت داشتیم و از ناحیه داوری هم بیشترین ضربه را خوردیم. هواداران واقعی تیم ما نه تماشاگران نباید ناراحت باشند و قول داده‌ام که این تیم در لیگ برتر می‌ماند و این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد شناختش از پیکان گفت: دو بازی قبلی‌اش را آنالیز کرده‌ایم و امشب هم فیلم بازی‌ها و نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان می‌گوییم. سه چهار بازیکن مصدوم داریم. سامان نریمان جهان به این بازی نرسید. مهدی قریشی هم غایب است و امیدوارم سایر بازیکنان جای این بازیکنان را پر کنند و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و شرایط تیم ما در جدول برتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.